Johannes schreefCOLON
Sorry, ik weet het niet meer. Het was een klein potje met kwastje en verfverwijderaar erbij..hittebestendig tot 600 gr. Merk =
Is dat geen verf van Autostyle wat je op je remtrommels kunt gebruiken?
Da's ook tot 600 graden en in de felle kleur rood!
Ik heb t in t zwart al 3 jaar op mn remonderdelen en t bladderd nog niet af, goed spul dus!
Trouwens een supergave E10!!!! 100% Mijn smaak, dik en Bruut!!!!
Thank you, Thank you, ... I'm flattered
Die verf kan best wel eens van AutoStyle zijn maar daar heb ik hem niet besteld...gewoon in een autoshop gekocht (Bredase Autoshop, te Breda uiteraard) Superspul..bladert bij mij ook niet
Hier heb ik nog een oude pic gevonden met daarop de veerpootbrug en het openluchtfilter (hier nog van Raceland...maar dat is nu een Matrix filter met zo'n verchroomd kapje eromheen). Ook de draden zijn inmiddels weggewerkt.
In de volgende vensters wil ik de montage stappen van mijn bodykit laten zien. Dit is in de volgende volgorde te zien:
- De uitlaten (Raceland)
- Dakspoiler (MS-Design)
- De Achterbumper (Wuhrer)
- De Sideskirts (Universeel)
- De Voorbumper (Savage Cars)
Maar eerst hieronder de foto's van de verandering van de uitlaat! BROOOOOM!!
Bijlagen
Laatst gewijzigd door 1 op Johannes, in totaal 0 keer gewijzigd.
Toen de uitlaten eronder hingen kwam de Wuhrer achterbumper binnen. (ca.430 euro). Deze heb ik toen eerst passend gemaakt en toen naar de spuiter gebracht...daarna het racegaas gemonteerd en de bumper erop gezet met een vriend van me... zie de pics voor de stappen
Hieronder is het resultaat te zien van een aardig rotklusje , namelijk...het passend maken van universele sideskirts (eigenlijk voor een Golf III) onder mijn Gtsi.
Ze waren veel te lang en moesten 'naar buiten toe' wijzen om dik over te komen...lastig slijp en plamuur werkje dus!
Maar nu ben ik toch tevreden...ik moet alleen nog de originele bevestigingsdopjes netjes zien weg te werken...
Na lang zoeken vond ik eindelijk een voorbumper naar mijn smaak...de Savage Cars voorbumper. Ik vond deze op de TRC-Tuning site, in Duitsland gelegen. De Ned importeur had ik ook snel gevonden, maar zij hadden destijds deze bumper nog niet opgenomen in hun assortiment. Via de mail heb ik toen toch de bumper kunnen bestellen en dat ging dus ook heel snel (ong 2 weken).
Na lang werken om de bumper passend te krijgen (de garagemonteur wilde er niet aan ) is hij dan toch naar de spuiter vertrokken en zit hij nu al een maand of 4/5 onder mijn Gtsi
(Echt super strak zit hij overigens niet want dat ding is zo krom als een hoepeltje ) Ik ben wel blij met het resultaat...
Zie de foto's...
Bijlagen
Grootste veranderingen in 1 pic
Laatst gewijzigd door 1 op Johannes, in totaal 0 keer gewijzigd.
Johannes schreefCOLONNa lang zoeken vond ik eindelijk een voorbumper naar mijn smaak...de Savage Cars voorbumper. Ik vond deze op de TRC-Tuning site, in Duitsland gelegen. De Ned importeur had ik ook snel gevonden, maar zij hadden destijds deze bumper nog niet opgenomen in hun assortiment. Via de mail heb ik toen toch de bumper kunnen bestellen en dat ging dus ook heel snel (ong 2 weken).
Na lang werken om de bumper passend te krijgen (de garagemonteur wilde er niet aan ) is hij dan toch naar de spuiter vertrokken en zit hij nu al een maand of 4/5 onder mijn Gtsi
(Echt super strak zit hij overigens niet want dat ding is zo krom als een hoepeltje ) Ik ben wel blij met het resultaat...
Zie de foto's...
Johannes schreefCOLONNa lang zoeken vond ik eindelijk een voorbumper naar mijn smaak...de Savage Cars voorbumper. Ik vond deze op de TRC-Tuning site, in Duitsland gelegen. De Ned importeur had ik ook snel gevonden, maar zij hadden destijds deze bumper nog niet opgenomen in hun assortiment. Via de mail heb ik toen toch de bumper kunnen bestellen en dat ging dus ook heel snel (ong 2 weken).
Zie de foto's...
Zitten er geen ophangpunten op die voorbumber.
Ehhh, niet echt nee. Alleen twee aan de zijkanten, bij de wielkassen zeg maar. En dan kan je er zelf 1 maken in één van de 3 'lipjes' die de bumper vooraan moeten dragen op de rails van de originele bumper. Het middelste uitstekende lipje valt namelijk precies over het gat waar normaal gesproken je originele grille in bevestigd zit met een plastic dopje, dus als je daar een gat in maakt en deze 'door en door' vastschroeft dan is er geen beweging meer in te krijgen. (Alleen an de zijkanten 'trekt' hij nu wel heel erg...staat erg veel spanning op )
Hopen dat ie het dus overleeft tot de C'day minimaal...
JAJA, ze zitten erin hoor! De zwarte Lexus-look achterlichten...en ik vind ze echt vet!! Wel afkitten trouwens aan de bovenzijde, want ze zijn zo lek als een mandje... (naar menigeens verwachting overigens )
Foto's binnenkort!!!
Johannes schreefCOLONJAJA, ze zitten erin hoor! De zwarte Lexus-look achterlichten...en ik vind ze echt vet!! Wel afkitten trouwens aan de bovenzijde, want ze zijn zo lek als een mandje... (naar menigeens verwachting overigens )
Foto's binnenkort!!!
Ik heb al een fotootje hoor Johan. Heb m gemaakt toen je naast me stond bij het stoplicht
ook op rood staan ze goed die zwarte lampen! Valt me zat mee!
MAar als ze lekken terug naar egbert! Hij heeft gezegt dat je nieuwe krijgt als ze lekken. De mijne lekken niet zo ver ik weet. morgen ga ik wassen dus komt er wat hogere druk water op en dan zullen we eens kijken.
BlackE10 schreefCOLONook op rood staan ze goed die zwarte lampen! Valt me zat mee!
MAar als ze lekken terug naar egbert! Hij heeft gezegt dat je nieuwe krijgt als ze lekken. De mijne lekken niet zo ver ik weet. morgen ga ik wassen dus komt er wat hogere druk water op en dan zullen we eens kijken.
Ja, ze zijn bovenin lek. Waar de kap op het plastic zit. Dar loopt een heel dunne naad die iets openstaat. En daar komt met hoge druk water doorheen. Het blijft er dan een beetje in staan, maar het dringt niet door tot de units zelf....maar ook dan is het zonde want dat randje kan wel gaan schimmelen! Ik heb nu zelf al met transparante kit het 1 en ander 'gedicht.'