Project:G6reke's Rolla-D4-D-The end--> Honda civic Type R
ModeratorCOLON Moderator
-
g6reke
- President member

- BerichtenCOLON 2034
- GeregistreerdCOLON Di Jun 22, 2004 22:15
-
Freeze 2k3
- Special member

- BerichtenCOLON 659
- GeregistreerdCOLON Ma Okt 04, 2004 22:51
dit had ik nog niet gezien. ziet er echt heel netjes uit. na zitten muggeziften of ik nog iets kan opmerken.... tja miss is ie wel te netjesg6reke schreefCOLONVandaag even tussendoor men afdekplaat gespoten voor in de koffer.
Vind zelf zeer netjes 8)
Intrax Schroefset | BSA ICE 15'' | Japstyle | Toyota Spoilerpaket | Custom grill | Slotted Diskbrakes | Ferrodo DS2500 pads | Clear-lense knipperlichten
-
g6reke
- President member

- BerichtenCOLON 2034
Thanks !!Freeze 2k3 schreefCOLONdit had ik nog niet gezien. ziet er echt heel netjes uit. na zitten muggeziften of ik nog iets kan opmerken.... tja miss is ie wel te netjesg6reke schreefCOLONVandaag even tussendoor men afdekplaat gespoten voor in de koffer.
Vind zelf zeer netjes 8)
Na de TTE veren ga ik er zowat mee stoppen
Enige ding dat ik nog wil is een TTE einddemper als ik hem voor een prikkie kan kopen.
Muziekinbouw wordt ook wss terug veranderd omdat de equalizer eruit gaat en een nieuwe HU inkomt die alles aan boord heeft om de equalizer te vervangen
Misschien volgend jaar een ander kleurtje van buiten en een ander interieur .
Mens moet bezig blijven
Honda Accord Tourer 2011
Classic Mini Cooper Monte Carlo 1994
-
g6reke
- President member

- BerichtenCOLON 2034
Ik had onlangs 1 mogelijke koper want wou me een LEXUS is200 kopen maar kon het niet over mijn hart krijgen om hem weg te doen.Linea Sol schreefCOLONJij stopt pas met je Corolla als hij of PLAT GEREDEN is of verkocht is voor iets anders anders blijf jij GEWOON bezig
hahahahahahahahaha
Kevin en stoppen
En ik maak teveel kilometers om met benzine te rijden .
Honda Accord Tourer 2011
-
g6reke
- President member

- BerichtenCOLON 2034
Gisteren een groot werk uitgevoerd aan de rolla .
Nee geen veren gestoken ...
Een nieuwe koppeling gestoken
Deze had van in het begin een zeer zware koppeling en er was op het einde bijna niet meer mee te rijden .
Er zat 3jaar garantie op de koppeling en hij is nu 3jaar en 2maand oud,dus beter wat vroeger naar de dealer geweest .
Dus ik gisteren met mijn vader die reeds 36jaar bij mitsubishi werkt de versnellingsbak eruit genomen.Dit was VEEL,HEEL VEEL werk !
Dan tot de conclusie gekomen dat de koppelingschijf zelf niet echt versleten was maar het probleem in de drukplaat zat .
Wij hebben alles vervangen drukplaat,koppeling,en de druklager.
Alles weer netjes gemonteerd wat veel sneller ging en resultaat is dat ik nu een zeer soepele koppeling heb
Helaas was ik mijn fototoesel vergeten wan had jullie graag een paar foto's laten zien hoe hij erbij stond !
De volgende foto's zullen van de verlaging zijn

Nee geen veren gestoken ...
Een nieuwe koppeling gestoken
Deze had van in het begin een zeer zware koppeling en er was op het einde bijna niet meer mee te rijden .
Er zat 3jaar garantie op de koppeling en hij is nu 3jaar en 2maand oud,dus beter wat vroeger naar de dealer geweest .
Dus ik gisteren met mijn vader die reeds 36jaar bij mitsubishi werkt de versnellingsbak eruit genomen.Dit was VEEL,HEEL VEEL werk !
Dan tot de conclusie gekomen dat de koppelingschijf zelf niet echt versleten was maar het probleem in de drukplaat zat .
Wij hebben alles vervangen drukplaat,koppeling,en de druklager.
Alles weer netjes gemonteerd wat veel sneller ging en resultaat is dat ik nu een zeer soepele koppeling heb
Helaas was ik mijn fototoesel vergeten wan had jullie graag een paar foto's laten zien hoe hij erbij stond !
De volgende foto's zullen van de verlaging zijn
Honda Accord Tourer 2011
-
g6reke
- President member

- BerichtenCOLON 2034
-
TheShinyOne
- Senior member

- BerichtenCOLON 304
- GeregistreerdCOLON Vr Mei 26, 2006 16:19
-
g6reke
- President member

- BerichtenCOLON 2034
-
Jerpommeke
- Senior member

- BerichtenCOLON 262
- GeregistreerdCOLON Di Nov 01, 2005 21:57
ziet er zeeer netjes uit hoor, waarvan heb je die afdek plaat gemaakt eigelijk ?
http://www.corollaclub.nl/fotos/lp/lp.p ... how&id=642
-
g6reke
- President member

- BerichtenCOLON 2034
-
g6reke
- President member

- BerichtenCOLON 2034