Project RAV4 2005 - Einde verhaal.. ingeruild!
ModeratorCOLON Moderator
-
Joseppe
- Freak

- BerichtenCOLON 8636
- GeregistreerdCOLON Ma Mei 02, 2005 23:12
Mocht je er nog een vette Bullbar erop willen hebben moet je dat snel doen, gezien wat de regering nu weer van plan is
, maar net neusje zo met die grille 
http://www.stipggz-arnhem.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Martijn
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 6637
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 17:06
-
luca
- President member

- BerichtenCOLON 1528
- GeregistreerdCOLON Di Sep 17, 2002 00:08
- Blof-fan
- E-team

- BerichtenCOLON 7603
- GeregistreerdCOLON Vr Apr 02, 2004 16:15
Smaken verschillen idd gelukkig. Maar moet zeggen dat ik dit ook helemaal niet verkeerd vind staan hoor 


Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Restoring: '92 Toyota Corolla AR92 GT-Si hatchback
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi hatchback
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Restoring: '92 Toyota Corolla AR92 GT-Si hatchback
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi hatchback
- Martijn
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 6637
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 17:06
- Martijn
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 6637
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 17:06
Update! Zonder foto´s, die moet ik nog maken... 
Was aan het sparen voor raamfolie maar is andere radio geworden.
Die andere radio zit er inmiddels in. Een originele Fullmap met touchscreen!
Terwijl elke dealer zegt dat je het alleen kan bestellen bij een nieuwe auto, blijkt het voor een goede Toyotamonteur gewoon plug-and-play te zijn.
Echt geweldig systeem, zeer uitgebreide navigatie en standaard zit er TMS op.
Meteen met de Fullmap is een originele Toyota subwoofer geplaatst, een echte aanrader!
Alarm is uitgebreid met een raamsluitmodule dus de ramen gaan automatisch dicht wanneer je m op slot zet. Ideaal!
Een Bluetooth carkit (Parrot CK3100) is ook ingebouwd en werkt feilloos. Heb wel een zwanenhals microfoon gebruikt vanwege de hoge geluidskwaliteit. Op de snelweg met het raam open is nieteens hoorbaar.
De uitgebouwde TNS310 heb ik weer verkocht en dus dacht ik meteen weer aan raamfolie...wéér niet dus.
Zaterdag eerst een set aluminium velgen halen met winterbanden.
Oja, en foto´s maken voor jullie...
Was aan het sparen voor raamfolie maar is andere radio geworden.
Die andere radio zit er inmiddels in. Een originele Fullmap met touchscreen!
Terwijl elke dealer zegt dat je het alleen kan bestellen bij een nieuwe auto, blijkt het voor een goede Toyotamonteur gewoon plug-and-play te zijn.
Echt geweldig systeem, zeer uitgebreide navigatie en standaard zit er TMS op.
Meteen met de Fullmap is een originele Toyota subwoofer geplaatst, een echte aanrader!
Alarm is uitgebreid met een raamsluitmodule dus de ramen gaan automatisch dicht wanneer je m op slot zet. Ideaal!
Een Bluetooth carkit (Parrot CK3100) is ook ingebouwd en werkt feilloos. Heb wel een zwanenhals microfoon gebruikt vanwege de hoge geluidskwaliteit. Op de snelweg met het raam open is nieteens hoorbaar.
De uitgebouwde TNS310 heb ik weer verkocht en dus dacht ik meteen weer aan raamfolie...wéér niet dus.
Zaterdag eerst een set aluminium velgen halen met winterbanden.
Oja, en foto´s maken voor jullie...

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!
˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
- corollapowerrr
- Ambassador member

- BerichtenCOLON 3052
- GeregistreerdCOLON Do Okt 30, 2003 22:24
-
BlackE10
- Freak

- BerichtenCOLON 8846
- GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52
-
Ferdinand
- Senior member

- BerichtenCOLON 298
- GeregistreerdCOLON Di Apr 18, 2006 15:26
-
arjen deventer
- Senior member

- BerichtenCOLON 237
- GeregistreerdCOLON Vr Jun 09, 2006 18:32
-
whiterolla 040
- Senior member

- BerichtenCOLON 301
- GeregistreerdCOLON Za Jan 14, 2006 17:20
-
arjen deventer
- Senior member

- BerichtenCOLON 237
- GeregistreerdCOLON Vr Jun 09, 2006 18:32
- Martijn
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 6637
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 17:06
Update!
Vorige week de wintervelgen opgehaald bij de poedercoater en ze zijn errug mooi geworden!


Zaterdag zijn de winterbanden er weer omheen gegaan en t staat geweldig!!

Die andere velgen die je op de foto´s ziet, zijn van de Corolla.
Met een btje mazzel komen deze week de banden binnen en staat die as Zaterdag ook op winterbanden.
Vorige week de wintervelgen opgehaald bij de poedercoater en ze zijn errug mooi geworden!
Zaterdag zijn de winterbanden er weer omheen gegaan en t staat geweldig!!
Die andere velgen die je op de foto´s ziet, zijn van de Corolla.
Met een btje mazzel komen deze week de banden binnen en staat die as Zaterdag ook op winterbanden.

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!
˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
-
BlackE10
- Freak

- BerichtenCOLON 8846
- GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52
- Martijn
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 6637
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 17:06
-
Ferdinand
- Senior member

- BerichtenCOLON 298
- GeregistreerdCOLON Di Apr 18, 2006 15:26


