effe wat nieuwe foto`s zodat ik weer een keer een andere avater kan instellen
binne kort kome er ook foto`s van alle mankementen zoals:
-super slecht passende achter bumper.
-nog niet af gekitte zijskirts
-en kondens in helder knipperts (daar heb ik al een half jaar gezijk mee en kitte helpt helemaal niks)
Bijlagen
foto staat nu ook op de oficiele website van nippon:)
kleur verschil is op deze foto volgens mij goed duiden.(van de achter bumper en de skirts
hangt toch nog best laag aan de grond en dat zonder te verlagen;)
netjes hoor.
alleen je spiegels nog even in kleur spuiten en hij is af.
enne op de 2e foto is de weg nou scheef of is je auto scheef?
ARco
Don't take life too serious, You'll never get out alive Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
ik zit nog eens te kijken en hij is echt laag, hoeveel cm heb je over joh lijkt echt weinig op de foto, echt super mooi.
maare is het niet een idee om ff je kenteken weg te shoppen.
ARco
Don't take life too serious, You'll never get out alive Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
er past onder de voor bumper presies een nokia 3200
en over het kenteken had ik nog niet nagedacht, maar kan er dan zoveel kwaads mee worde gedaan als je hem niet weg shopt
groetjes stephan
het scheve van de tweede foto ligt aan hoe de foto gemaakt is denk ik, de auto zelf is volgens mij wel redelijk recht
Navi schreefCOLONwel veel ruimte tussen de wielkasten, misschien grote velgen nemen en verlagen?
das nog mooier
grotere velgen zou een optie zijn
verlage is nie echt verstandig denk ik bumper hangt nu al best laag en geeft soms al problemen met drempels.
snap ik wel maar door de grote velgen zal hij omhoog gaan he
en dat weer corrigeren met verlagen, dan heb je dus een lage voorkant en geen ruimte tussen de kasten, en das het mooist
4AGTE Powered AE82 GTTC @ 0.48 Bar on MegaSquirt // 133.9WHP - 179,5NM
4EFTE Powered EP71 S @ 1 Bar
2008 Ford Fiesta ST150
Sideskirts lijken verdacht veel op de mijne die er nu nog eronder zitten maar eraf gaan 8) zijn die ook van de NL power uit zwolle?.
Zou zelf voor die kentekenplaat voor een andere optie zoeken kwa bevestigen, zag op de itt een soortgelijke bumper waar hij schuin op zat zodat er meer van het racegaas in het lachebekje zichtbaar werd.
Maar dit is alleen mijn idee en smaak erover, die verschilt gelukkig bij iedereen
Joseppe schreefCOLONSideskirts lijken verdacht veel op de mijne die er nu nog eronder zitten maar eraf gaan 8) zijn die ook van de NL power uit zwolle?.
Zou zelf voor die kentekenplaat voor een andere optie zoeken kwa bevestigen, zag op de itt een soortgelijke bumper waar hij schuin op zat zodat er meer van het racegaas in het lachebekje zichtbaar werd.
Maar dit is alleen mijn idee en smaak erover, die verschilt gelukkig bij iedereen
skirts zijn inderdaad van nippon gekocht bij de toyoshop heb de komplete nippon boddy kit
over een schuine kenteken plaat heb ik inderdaad wel is nagedacht aleen weet ik niet hoe dat het beste te maken is
die soort van lip onderaan je voorbumper ziet er wel erg kwetsbaar uit met drempels nemen.. maareh voor de rest.. nice car, mooie voorbumper, skirts..achterbumper vind ik nou net niet eht passen bij een E10 maargoed ieder zn eigen smaak..
leuke kleurtje trouwens, zie je hier niet vaak rondrijden..
Marc0 schreefCOLONdie soort van lip onderaan je voorbumper ziet er wel erg kwetsbaar uit met drempels nemen.. maareh voor de rest.. nice car, mooie voorbumper, skirts..achterbumper vind ik nou net niet eht passen bij een E10 maargoed ieder zn eigen smaak..
leuke kleurtje trouwens, zie je hier niet vaak rondrijden..
de lip is inderdaad sekerss nie het sterkste punt van de bumper dus daarom ga ik hem denk ik ook niet verlage nu zit ie al wel is op de drempel en de wage ziet er toch al een stuk lager uit dan een orginele e10
en tja achter bumper is inderdaad smaak jah..........jammer dat verder weinig mensen de bumper hebbe zou graag wat meer mense zien met die bumper
arnold_schurink schreefCOLONhe mooie auto ziet er netjes uit
en je gaat over een half jaar pas weer verder met je auto
zij op dit moment effe andere koste waardoor de wage gewoon effe op de tweede plek komt te staan he
kleine dingetjes zoals een stikkertje hier en daar wat extra neon zulle nog wel gebeure maar de groetere dinge als koplampen en achter lichte uitlaat enzow moete effe een half jaar wachte
na een tijdje even niks gedaan te hebben aan de wagen ben ik van de week toch maar begonne aan de nieuwe grille
het polyesteren was toch niet zo makkelijk als ik zelf dacht ivm. luchtbelletjes, te weinig verharder enz. maar uit eindelijk komt het toch nog allemaal goed.
hieronder enkele fotos.
zat er eerst over te twijfelen om alleen het embleem eruit te halen maar heb hem toch maar helemaal strak gemaakt.
zeer binnekort zal ook de nippon achter bumper aangepast gaan worden.
Bijlagen
hier staat de gril al in de eerste laag plamuur, ik heb nog niet heel de gril gedaan omdat ik eerst af wou wachten of ik wel voldoende harder gebruikt heb.
daarna het zooitje in de polyester gezet.
dit is de eerste keer mislukt omdat ik te weinig verharder had gebruik waardoor de poly niet hard was geworden.
eerst ben ik begonnen met het binnestuk eruit te slijpen waarna ik er achter kwam dat de gril vol met scheuren zat:(