Bovendien was de diameter van de eindpijpen te groot...vond het geen gezicht.
Komt nu nog wel een mooi chroom sierstukje op de demper hoor!
ModeratorCOLON Moderator

Martijn schreefCOLONDe dubbele pijp stak ver voorbij de achterbumper.
Bovendien was de diameter van de eindpijpen te groot...vond het geen gezicht.
Komt nu nog wel een mooi chroom sierstukje op de demper hoor!

Na een tijdje komt er vanzelf een mooi randje op het eindstuk van de gelode benzine hoor! Ow nee, dat mag hier dan weer niet... Dan inderdaad maar chroom!Martijn schreefCOLON Komt nu nog wel een mooi chroom sierstukje op de demper hoor!

Martijn schreefCOLONVolgens het boekje mag ik RON95 en hoger tanken.
Tot nu toe tank ik V-Power of Super98 maar er gaat altijd loodvervanger bij.
Garage is echt top. 20 liter latex en 5 liter garagevloerverf doen ook wonderen!
Zit onder appartementen dus droge box. Er lopen verwarmingsbuizen van de blokverwarming doorheen (hee, wat gek...de isolatie is daaraf gehaald..) dus in de winter komt de temperatuur niet beneden de 10 graden.
@Joseppe : Technisch is ie top. Veel meer dan het sportstuur monteren en een andere radio erin zetten valt er niet te doen. Ja, lekker toeren ermee!Velgen is een project wat nog even zal duren.

Effe een fotoshoot, na een winterslaapje van dik 20 jaar op zolder gedroeg het model zich gewillig.Martijn schreefCOLONTnx Peter!
Heb je een foto ervan Joseppe?
Wellicht dat de cassette het toch gaat winnen van de CD... TDK's en Maxell's zijn zo lekker 80s

mooi is tie he, helemaal 80ties design oftewel zo vierkant en hoekig als het maar kan. volgens mij gaat hij prima in je dash passen, de kleuer een een beetje antraciet/bruinachtig en pastde destijds ook perfect bij de donkerbruine bekleding van de golf 2 die impalabruinrood metalic wasMartijn schreefCOLONVind m helemaal geweldig Joseppe!Bij deze adopteer ik hem graag.

Martijn schreefCOLONToch een micro update..
4 zgan 175-70-13 Vredestein banden en een originele, nieuwe uitlaat voor een prikkie van Marktplaats afgeplukt!
Bandjes komen om de Wolfrace, uitlaat die eronder zit is net nieuw maar reserve altijd handig en voor die paar tientjes kon ik het (weer) niet laten..

Martijn schreefCOLONGisteren naar de garage om een poging te wagen om de coupé na 4 maanden stilstaan te starten...
Dat starten eindigde na een minuut in een heerlijk rondje touren van ongeveer 15km
Voor de APK in April zit het originele 80er jaren sportstuur erin, de andere radio erin en is de grille compleet.
Ook nog steeds zoekende naar een chroom uitlaatsierstukje, omdat het maar een klein pijpje ala waterleiding is zijn de meeste die te koop zijn veel te groot.

audio system does shake things up