Pagina 31 van 39

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

GeplaatstCOLON Di Sep 22, 2009 19:20
door Linea Sol
nou , je maakt ons wel nieuwsgierig :lol:

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

GeplaatstCOLON Di Sep 22, 2009 19:37
door mark m
kuche, kuche wat een stof!

Wat ben je allemaal van plan? Welke kleur komt er weer op?

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

GeplaatstCOLON Di Sep 22, 2009 19:51
door martijnE11
Wes schreefCOLONuch uch :lol: flink wat stof hierop :P

Maar vrees niet de rolla is opnieuw tot leven gewekt en binnekort krijgen jullie te zien hoe ;)
zal me even voorstellen martijn maatman :lol: ben voor jou vast nieuw op dit forum?xD

ben benieuwt na de kleur!

mvg martijn

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

GeplaatstCOLON Di Sep 22, 2009 20:05
door Wes
tis al vrij veel gedaan de kleur (of miss wel kleuren) die ik kies maar ik vind het zeer mooi zo!

Geef jullie een hint :P Lamborgini 8-)

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

GeplaatstCOLON Di Sep 22, 2009 20:06
door mark m
Orange?

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

GeplaatstCOLON Di Sep 22, 2009 20:17
door Bas Carwash
Kom je ook naar dynomeeting met een vers gespoten auto? Ik ben heel benieuwd wat het word.

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

GeplaatstCOLON Wo Sep 23, 2009 09:20
door CoupÉter
lambo geel zou niet mis staan :)

mooi hoor! is hij al gespoten?

en why geluk bij een ongeluk? zat ie in elkaar?

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

GeplaatstCOLON Wo Sep 23, 2009 14:23
door Gtsi-R
zo te zien word hij goed en profesioneel aangepakt !!

Goed bezig

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

GeplaatstCOLON Wo Sep 23, 2009 17:11
door Wes
no orange and no yellow :)

En er is 10 weken geleden een enorme hagel storm geweest hier en toevallig stond mijn auto buiten, helemaal maar dan ook helemaal onder de deuken. Motorkap, dak zijschermen achterlichten vooruit niets is gespaard gebleven. De schade was een dikke 3500 euro :shock:
Dus vandaar :P

hij is bijna klaar ;) nog afmonteren.
En idd bij de dyno meeting ben ik er weer bij dus dan is tie te zien :)

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

GeplaatstCOLON Wo Sep 23, 2009 18:19
door Martin B
Qua kleur gok ik op groen of blauw.... :D

Maar goed, dit zien we binnenkort dan wel en ben zeer benieuwd.... :)

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

GeplaatstCOLON Wo Sep 23, 2009 22:02
door nis-
Gokje? Mat Grijs/Groen van de Reventon/Estoque?

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

GeplaatstCOLON Do Sep 24, 2009 21:07
door Wes
zo vandaag weer ff gaan kijken, en moet zeggen het komt er al aardig uit te zien nu :D!
Echt elk rubbertje ophangbeugeltje schroefje wordt vernieuwd aan de carosserie dus heb ik geen omkijken meer na ;).

Ook mijn velgen weer ff samen met mijn broer gepoetst en de rand opnieuw gepolijst was nodig :oops: , schrik niet


En ik doe er ook no wat work in progress foto's bij ;)

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

GeplaatstCOLON Vr Sep 25, 2009 15:22
door Gtsi-R
Heel erg goed bezig ;)

Ik breng echt de mijne denk ik ook maar even ;)

Gruß

Roel

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

GeplaatstCOLON Vr Sep 25, 2009 17:04
door Blof-fan
Hij wordt echt heel erg vet Wesje...goeie kleurencombo! f19
Hoop 'm snel weer te zien! :D

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

GeplaatstCOLON Vr Okt 02, 2009 20:39
door Wes
Nou morgen is het zover, als alles meezit ga ik em morgen ophalen :D. Hij is echt heel netjes geworden! Alle denkbare rubbers bevestigings puntjes alles is vernieuwd! Zelfs de binnekuipen van de wielen zijn vervangen :).
Ook de voorruit en de twee achterste zijruiten zijn vernieuwd.

Morgen komen de foto's :D

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

GeplaatstCOLON Vr Okt 02, 2009 20:51
door Martin B
Nou....ik ben benieuwd! :D

Wil je de kleur al verklappen?

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

GeplaatstCOLON Vr Okt 02, 2009 21:06
door Blof-fan
En erg benieuwd naar het totaalplaatje Wesje! Zaterdag nog eens goed kijken ;)

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

GeplaatstCOLON Za Okt 03, 2009 18:59
door Wes
Zo hij staat weer veilig in de garage bij mij thuis!
Ben echt super tevreden met het resultaat :D!!!!

Kijk en huiver 8-) :

Met schade bij de spuiter:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nou na het nodige besproken te hebben en het schadebedrag vast te stellen (wat gunstig uitpakte) hebben ik en mijn broer eens aant brainstormen geweest om te kijken wat we precies mee gingen doen :D!

Hier is het werk in volle gang:
Afbeelding
Afbeelding

Ondertussen zit de booskijker er ook bijna helemaal aan, en ik moet zeggen dit is heel erg netjes gedaan!:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hier staat tie al in de spuitplamuur en de losse delen ook:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

booskijker nog een beetje afwerken:
Afbeelding

hier is tie net terug van de spuiter:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En hier het totaal plaatje waar ik super content mee ben!:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En weer veilig in mijn garage!:

Afbeelding

Zo de FTE rolla is weer tot leven gewekt!
Laat de reactie's maar komen!!!!

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

GeplaatstCOLON Za Okt 03, 2009 19:01
door Wes
Owja in mijn enthouasiatme ff vergeten te vertellen, de kleur is Lamborginni wit en ook de zwarte kleur is van de lamborginni! Is voor de rest niet boeiend maar wel grappig om te vertellen!

De foto's doen em eigenlijk geen eer aan, int echt is tie veel mooier!

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

GeplaatstCOLON Za Okt 03, 2009 19:05
door AudioSystemRolla
super mooi 8-)
alleen zie ik dat je voorbumper op links iets kiert ?

greetz

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

GeplaatstCOLON Za Okt 03, 2009 19:14
door BlackE10
super wesley!!

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

GeplaatstCOLON Za Okt 03, 2009 19:22
door burial
ziet erg netjes uit :D

ga hem zaterdag zeker van dichtbij bekijken :lol:

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

GeplaatstCOLON Za Okt 03, 2009 19:41
door Blof-fan
Ik zei het al eerder, en ik zeg het nog maar eens:

Hij is erg netjes geworden Wesje! Erg dik 8-)

(Maar vind eigenlijk nog steeds dat je die sleuven ook meteen open had moeten maken :roll: )

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

GeplaatstCOLON Za Okt 03, 2009 19:41
door Wes
soestercorolla schreefCOLONsuper mooi 8-)
alleen zie ik dat je voorbumper op links iets kiert ?

greetz
jup dat zie je goed, maar dat heeft tie altijd al gedaan zolang de kit erop zit. De bumber is getorst op een of andere manier toen ik hem kocht, maar ik stoor me er niet zo meer aan.

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

GeplaatstCOLON Za Okt 03, 2009 20:16
door 4a-gze
tof!

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

GeplaatstCOLON Za Okt 03, 2009 20:35
door toyo bob
Heel erg gaaf geworden Wesley.

Die kier had ik destijds ook met dezelfde bumper, ik heb het toen opgelost met een kunststof blokje op het chassis,
waar de rand van de bumper op steunde. Er zat eerst een dun geel kunststof randje op die plek.

Re: rolla restyled!

GeplaatstCOLON Za Okt 03, 2009 20:52
door Wes
heb je daar toevallig foto's van? das wel de moeite waard om dat ff netjes te maken :) thanks voor de tip!

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

GeplaatstCOLON Za Okt 03, 2009 21:04
door Martin B
Ziet er erg strak uit en mooi clean gemaakt! 8-)

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

GeplaatstCOLON Za Okt 03, 2009 22:48
door Elvin
:shock: Vette E11 hoor.

Staat echt super die zwarte motorkap.

Re: Wes zijn rolla, gaat lekker met het turbotje :D

GeplaatstCOLON Zo Okt 04, 2009 11:37
door Marvin
Supergaaf geworden Wes! 8-)