in eerste instantie wil ik heel graag een TTE dakspoiler, maar ik heb m eens een keer in het echt gezien op een zilvere corolla en vond het toch wat tegenvallen. ik vond m wat te groot leek wel.
nu is mijn vraag. is er iemand die 1 van deze 3 spoiler sop zijn/haar corolla heeft want ik twijfel namelijk over deze 3. en kan diegen dan wat foto;s posten van de corolla met spoiler?
ook heb ik een poll gemaakt. ben wel een beetje benieuwd naar wat de mensen mooi vinden.
om deze spoilers gaat het maar ik zie graag wat meer afbeeldingen.
de boosterspoiler groot.
spoiler van MS design
de TTE spoiler
alvast bedankt voor jullie medewerking.





