Photoshop van me auto

Over de rest...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_TOPIC_LOCKED
jeffrey corolla
President member
President member
BerichtenCOLON 1308
GeregistreerdCOLON Zo Mrt 14, 2010 13:48

Photoshop van me auto

Bericht door jeffrey corolla »

Hallo allemaal,

Ik zit te denken om mijn motorkap wrappen en dan matzwart te doen.
Kan iemand dit photoshoppen voor mij?


Afbeelding


Gr Jeffrey
Corolla 1.3 16V terra.. (zwart)
Smarty
President member
President member
BerichtenCOLON 2493
GeregistreerdCOLON Do Mei 17, 2007 02:41

Re: Photoshop van me auto

Bericht door Smarty »

hey

ik hoor veel en zie veel maar leg eens uit wat motorkap wrappen zijn
of ben ik er zelf niet helemaal bij

groeten smarty80
lausteen
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 85
GeregistreerdCOLON Wo Dec 29, 2010 20:37

Re: Photoshop van me auto

Bericht door lausteen »

Wrappen is eigenlijk gewoon een hele grote sticker waarmee je een (onderdeel van) een auto in kan pakken. Voordeel is, dat als je het zat bent, je het er gewoon weer af kan halen.

Maar mat zwart lijkt me niet zo´n tof, ziet er dan een beetje uit alsof je schade hebt gehad en zo'n kap met transportlak er op hebt zitten..

En je gaat 'm nog verlagen neem ik aan ;)?
jeffrey corolla
President member
President member
BerichtenCOLON 1308
GeregistreerdCOLON Zo Mrt 14, 2010 13:48

Re: Photoshop van me auto

Bericht door jeffrey corolla »

Ik bedoel een sticker op de motorkap van matzwart.
Hij is al verlaagd dit is nog oude foto.. :P
Corolla 1.3 16V terra.. (zwart)
Smarty
President member
President member
BerichtenCOLON 2493
GeregistreerdCOLON Do Mei 17, 2007 02:41

Re: Photoshop van me auto

Bericht door Smarty »

wel een mooi vlaggetje :lol:

groeten smarty80
jeffrey corolla
President member
President member
BerichtenCOLON 1308
GeregistreerdCOLON Zo Mrt 14, 2010 13:48

Re: Photoshop van me auto

Bericht door jeffrey corolla »

Hahaha.. :D
Corolla 1.3 16V terra.. (zwart)
nizzzle
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 313
GeregistreerdCOLON Do Nov 12, 2009 23:07

Re: Photoshop van me auto

Bericht door nizzzle »

zo klaar iets beters kon ik er niet van maken Groeten Niels

SAM_0008.jpg
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
nizzzle
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 313
GeregistreerdCOLON Do Nov 12, 2009 23:07

Re: Photoshop van me auto

Bericht door nizzzle »

als je iets anders bedoelde hoor ik t wel van je
jeffrey corolla
President member
President member
BerichtenCOLON 1308
GeregistreerdCOLON Zo Mrt 14, 2010 13:48

Re: Photoshop van me auto

Bericht door jeffrey corolla »

Dit topic kan wel op slot.
Wordt hem niet wat.
Corolla 1.3 16V terra.. (zwart)
BUTTON_TOPIC_LOCKED