Wrappen is eigenlijk gewoon een hele grote sticker waarmee je een (onderdeel van) een auto in kan pakken. Voordeel is, dat als je het zat bent, je het er gewoon weer af kan halen.
Maar mat zwart lijkt me niet zo´n tof, ziet er dan een beetje uit alsof je schade hebt gehad en zo'n kap met transportlak er op hebt zitten..
En je gaat 'm nog verlagen neem ik aan

?