Stekkertje koplamp verbrand.

Over plaatwerk, ruiten, verlichting, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
martijnthole
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 222
GeregistreerdCOLON Vr Jan 21, 2011 00:00

Stekkertje koplamp verbrand.

Bericht door martijnthole »

De stekker van de koplamp van mijn moeders yaris is verbrand. Hij maakt nu soms contact. Hij is gewoon verbrand. Er zit wel net een nieuwe accu op, maar dit dezelfde als dat er op zit. Dit kan de oorzaak toch niet zijn?

Weet iemand hier de oorzaak van?

Waar kan ik een nieuw stekkertje kopen?
Wegpiraat
CCNL Crew
CCNL Crew
BerichtenCOLON 1466
GeregistreerdCOLON Do Mei 08, 2003 17:33

Re: Stekkertje koplamp verbrand.

Bericht door Wegpiraat »

is er ooit iemand zo (on)handig geweest om er 100 Watt pitten in te stoppen?
Corolla TS 2.0 Hybrid Business Plus in Emotional Red
martijnthole
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 222
GeregistreerdCOLON Vr Jan 21, 2011 00:00

Re: Stekkertje koplamp verbrand.

Bericht door martijnthole »

Wegpiraat schreefCOLONis er ooit iemand zo (on)handig geweest om er 100 Watt pitten in te stoppen?
Zitten gewone 55w lampen in.
MzKzM
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 3554
GeregistreerdCOLON Di Feb 15, 2005 19:45

Re: Stekkertje koplamp verbrand.

Bericht door MzKzM »

Een nieuw stekkertje kan je bij de dealer halen maar je kunt er ook 1 van de sloop meenemen natuurlijk. Is het plastic gesmolten of het metaal van de pinnen? Als het het metaal is dan heeft er ergens sluiting gezeten, van enkel oververhiting smelt het metaal namelijk niet.
Coffee is what makes civilized life possible in these demanding times...
sjako4
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 155
GeregistreerdCOLON Wo Mei 05, 2010 20:21

Re: Stekkertje koplamp verbrand.

Bericht door sjako4 »

probleem is vaak een slechte massa bij de koplamp , extra massa draad erbij en een nieuwe stekker en probleem blijft weg
gr Sjaak
Gebruikers-avatar
Martijn
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 6637
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 17:06

Re: Stekkertje koplamp verbrand.

Bericht door Martijn »

H4 Koplampen van Toyota zijn toch massa geschakeld?
Afbeelding

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!

˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
sjako4
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 155
GeregistreerdCOLON Wo Mei 05, 2010 20:21

Re: Stekkertje koplamp verbrand.

Bericht door sjako4 »

als dat zo is wat idd kan , meerdere jappen hebben dat
zal het misschien alleen een slechte stekkerverbinding zijn geweest
martijnthole
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 222
GeregistreerdCOLON Vr Jan 21, 2011 00:00

Re: Stekkertje koplamp verbrand.

Bericht door martijnthole »

alleen het plastic is verbrand/gesmolten. Het ijzer is hierdoor een beetje scheef getrokken. Ik ga morgen even bij de garage langs voor een nieuw stekkertje.
MzKzM
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 3554
GeregistreerdCOLON Di Feb 15, 2005 19:45

Re: Stekkertje koplamp verbrand.

Bericht door MzKzM »

Martijn schreefCOLONH4 Koplampen van Toyota zijn toch massa geschakeld?
Dat ligt eraan welke uitvoering je hebt (bij de E9's iig) Ik heb hier 6 verschillende schakelingen voor de koplampen, de klaplampen dan nog niet eens meegerekend.
Coffee is what makes civilized life possible in these demanding times...
BUTTON_POST_REPLY