Stekkertje koplamp verbrand.
ModeratorCOLON Moderator
-
martijnthole
- Senior member

- BerichtenCOLON 222
- GeregistreerdCOLON Vr Jan 21, 2011 00:00
Stekkertje koplamp verbrand.
De stekker van de koplamp van mijn moeders yaris is verbrand. Hij maakt nu soms contact. Hij is gewoon verbrand. Er zit wel net een nieuwe accu op, maar dit dezelfde als dat er op zit. Dit kan de oorzaak toch niet zijn?
Weet iemand hier de oorzaak van?
Waar kan ik een nieuw stekkertje kopen?
Weet iemand hier de oorzaak van?
Waar kan ik een nieuw stekkertje kopen?
-
Wegpiraat
- CCNL Crew

- BerichtenCOLON 1466
- GeregistreerdCOLON Do Mei 08, 2003 17:33
Re: Stekkertje koplamp verbrand.
is er ooit iemand zo (on)handig geweest om er 100 Watt pitten in te stoppen?
Corolla TS 2.0 Hybrid Business Plus in Emotional Red
-
martijnthole
- Senior member

- BerichtenCOLON 222
- GeregistreerdCOLON Vr Jan 21, 2011 00:00
Re: Stekkertje koplamp verbrand.
Zitten gewone 55w lampen in.Wegpiraat schreefCOLONis er ooit iemand zo (on)handig geweest om er 100 Watt pitten in te stoppen?
-
MzKzM
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 3554
- GeregistreerdCOLON Di Feb 15, 2005 19:45
Re: Stekkertje koplamp verbrand.
Een nieuw stekkertje kan je bij de dealer halen maar je kunt er ook 1 van de sloop meenemen natuurlijk. Is het plastic gesmolten of het metaal van de pinnen? Als het het metaal is dan heeft er ergens sluiting gezeten, van enkel oververhiting smelt het metaal namelijk niet.
Coffee is what makes civilized life possible in these demanding times...
-
sjako4
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 155
- GeregistreerdCOLON Wo Mei 05, 2010 20:21
Re: Stekkertje koplamp verbrand.
probleem is vaak een slechte massa bij de koplamp , extra massa draad erbij en een nieuwe stekker en probleem blijft weg
gr Sjaak
gr Sjaak
- Martijn
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 6637
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 17:06
Re: Stekkertje koplamp verbrand.
H4 Koplampen van Toyota zijn toch massa geschakeld?

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!
˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
-
sjako4
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 155
- GeregistreerdCOLON Wo Mei 05, 2010 20:21
Re: Stekkertje koplamp verbrand.
als dat zo is wat idd kan , meerdere jappen hebben dat
zal het misschien alleen een slechte stekkerverbinding zijn geweest
zal het misschien alleen een slechte stekkerverbinding zijn geweest
-
martijnthole
- Senior member

- BerichtenCOLON 222
- GeregistreerdCOLON Vr Jan 21, 2011 00:00
Re: Stekkertje koplamp verbrand.
alleen het plastic is verbrand/gesmolten. Het ijzer is hierdoor een beetje scheef getrokken. Ik ga morgen even bij de garage langs voor een nieuw stekkertje.
-
MzKzM
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 3554
- GeregistreerdCOLON Di Feb 15, 2005 19:45
Re: Stekkertje koplamp verbrand.
Dat ligt eraan welke uitvoering je hebt (bij de E9's iig) Ik heb hier 6 verschillende schakelingen voor de koplampen, de klaplampen dan nog niet eens meegerekend.Martijn schreefCOLONH4 Koplampen van Toyota zijn toch massa geschakeld?
Coffee is what makes civilized life possible in these demanding times...