JBL GTO6508C

Over headunits, navigatie, carkits, woofers en Db's, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
Jootn
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 31
GeregistreerdCOLON Ma Aug 08, 2011 02:19

JBL GTO6508C

Bericht door Jootn »

Beste

Heeft er iemand ervaring met de GTO6508C 2-weg Componenten Systeem van JBL???


Ik Ben namelijk op zoek naar een zeer goede 2-weg Composet voor in mijn Corolla E12.


Mvg Jootn
Gebruikers-avatar
Bart-E11
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 9543
GeregistreerdCOLON Di Mrt 30, 2010 09:12

Re: JBL GTO6508C

Bericht door Bart-E11 »

ik heb de GTO6538c gehad (3weg) het zelfde als deze set met nog een extra speaker voor de midden tonen

vond de tweeters aan de schelle kant (dat is JBL) en de midden tonen en kick bass waren redelijk
het zaakje zat aan een GTO1004
een subwoofer is wel aan te raden
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting

Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5
Jootn
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 31
GeregistreerdCOLON Ma Aug 08, 2011 02:19

Re: JBL GTO6508C

Bericht door Jootn »

Bart-E11 schreefCOLONik heb de GTO6538c gehad (3weg) het zelfde als deze set met nog een extra speaker voor de midden tonen

vond de tweeters aan de schelle kant (dat is JBL) en de midden tonen en kick bass waren redelijk
het zaakje zat aan een GTO1004
een subwoofer is wel aan te raden

ik heb een subwoofer in de koffer liggen van 900watt RMS, maar de bedoeling is om de volume wat hoger te krijgen zonder dat de spreakers gaan kraken, en waardoor je ook de bass niet helemaal onder de nul moet draaien, nu zijn et de spreakers van toyota zelf maar vint deze beetje aan de flauwe kant als je met de muziek wilt spelen

nog iemand ideeën???

mvg jootn
BartS
General member
General member
BerichtenCOLON 168
GeregistreerdCOLON Di Sep 17, 2002 13:21

Re: JBL GTO6508C

Bericht door BartS »

even naar een audiozaak gaan en luisteren wat ok klinkt in jouw oren.
pas er wel op dat bij het aanschaf van een compo met wat lagere gevoeligheid (xxx dB/1m) je ze beter aansluit op een versterker.

-> goedekopere oplossing; stel je fader eens wat meer op voren, zodat je luidsprekers voor meer aanwezig zijn.
lijkt me dat je dan al aardig doof kan worden...
E9 XLi 2E-E gereden tussen 2002-2003
E10 GTSi 4AFE gereden tussen 2003-2006
E10 XLi 4EFE 2011- rip 01.2012
E11 G6 4AFE nu
BUTTON_POST_REPLY