Hallo
Ik heb een alarminstaltie met centrale vergrendelijng gekocht in Uganda ( daar rijden alleen maar toyota's) dus zou het moeten passen.
Ik zoek de kleurcode en waar ik deze kabels kan vinden
Draden van Knipperlichten: ( onder de stuurkolom als je het onderste paneel weghaalt vermoed ik )
Ik zoek informatie waar ik die het best kan aansluiten, de kabels die ik moet aansluiten zijn:
( red ) + deze kabel heb ik aan het kontakt gevonden
(black) - deze heb ik aan de carosserie gevonden achter het zijpaneel aan de pedalen
(brown ) die zou ik moeten aansluiten aan de pinker L +
(brown ) die zou ik moeten aansluiten aan de pinker R +
(orange ) die zou ik moeten aansluiten op de + van de foot-braking switch foot braking lamp
(bleu ) zou ik moeten aansluiten op de site door swich
(white ) ACC
Wie kent en weet waar ik welke kabel kan vinden en aansluiten, welke kleur heeft de originele van toyota en waar kan ik die vinden??
Het is een toyota corolla van 2001 zonder centrale vergrendeling en zonder electrische ruiten.
Hij heeft ook een Peugeot motor.
Links onder de verluchtingsrooster staat een knop om de deuren electrisch te vergrendelen.
Ik heb het vermoeden dat er nooit een centrale vergrendeling heeft opgezeten
Mijn vraag loont het de moeite om er aan te beginnen???
Alarm en centrale vergrendeling inbouwen E11
Moderator: Moderator
-
takelman
- Newbie

Alarm en centrale vergrendeling inbouwen E11
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door takelman op do mar 01, 2012 11:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-
takelman
- Newbie

Re: Alarm en centrale vergrendeling inbouwen corolla 2011
Wat ikzelf al heb gevonden
Als het van toepassing is op mijn auto weet ik nog niet dat zie ik pas als ik er aan begin.
Ik zie deze kleuren niet zitten in mijn bundel kabels onder het stuur
Wat ik niet heb gevonden zijn:
- Draden van Knipperlichten: (Direct zichtbaar onder de stuurkolom als je het onderste paneel weghaalt)
- Groen/Zwart moet vast aan Bruin [1/2]
- Groen/Geel moet vast aan Bruin [2/2]
Als het van toepassing is op mijn auto weet ik nog niet dat zie ik pas als ik er aan begin.
Draden van de CV (Deze draden komen uit de deur) volgens iets wat ik vond op dit forum.
Ik heb gevonden blauw geel, wit zwart, blauw wit, groen, wit zwart aan de schakelaar van de centrale vergrendeling
- Blauw/Wit moet vast aan ??
- Blauw/Geel moet aan ??
Van het kastje vertrekken volgende kleuren oranje wit en geel en dan nog eens volgende kleuren oranje/black wit/black en geel/black
ik vermoed dat ik die aan de kabels van de centale vergrendeling moet aansluiten die uit de deur komen, links en rechts?
ik heb zes kabels voor de centrale vergrendeling op het diagram staan?
Ik zie deze kleuren niet zitten in mijn bundel kabels onder het stuur
Wat ik niet heb gevonden zijn:
- Draden van Knipperlichten: (Direct zichtbaar onder de stuurkolom als je het onderste paneel weghaalt)
- Groen/Zwart moet vast aan Bruin [1/2]
- Groen/Geel moet vast aan Bruin [2/2]
Draden van de CV (Deze draden komen uit de deur) volgens iets wat ik vond op dit forum.
Ik heb gevonden blauw geel, wit zwart, blauw wit, groen, wit zwart aan de schakelaar van de centrale vergrendeling
- Blauw/Wit moet vast aan ??
- Blauw/Geel moet aan ??
Van het kastje vertrekken volgende kleuren oranje wit en geel en dan nog eens volgende kleuren oranje/black wit/black en geel/black
ik vermoed dat ik die aan de kabels van de centale vergrendeling moet aansluiten die uit de deur komen, links en rechts?
ik heb zes kabels voor de centrale vergrendeling op het diagram staan?
Laatst gewijzigd door takelman op do mar 01, 2012 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
takelman
- Newbie

Re: Alarm en centrale vergrendeling inbouwen E11
Kleuren : blauw geel, wit zwart, blauw wit, groen, wit zwart
-
takelman
- Newbie

De bedieningsknop van de centrale vergrendeling
-
Sgt_Lyna
- Forum Admin

- CCNL lidnummer: 821
- Type Corolla: AE101
- Type Corolla: XLi
Voor je vraag over blauw/geel en blauw/wit check hier is de pinout van de knop uit de E10, maar de kleuren moeten gelijk zijn.
Ride: Toyota Corolla E10 1.6 GLTSJDMi+ > project
-
takelman
- Newbie

Het was een gemakkelijk klusje, gewoon effe kijken waar de kabels liggen en het is zo gefikst.
Werkt perfect zonder problemen.
Werkt perfect zonder problemen.