Maar het ziet er niet uit zo. Het is me gelukt om het 'frame' met daarin het ronde gat voor de eigenlijke mistlamp terug naar voren te trekken. Maar de lamp zelf hangt een beetje zielig achterover.
En dan kun je dus bij deze auto niet zomaar even erbij komen onder de bumper.
Heeft iemand een idee hoe te werk te gaan om de eigenlijke ronde mistlamp weer op zijn plek te duwen? Of is er iets stuk was ws vervangen moet worden?

