wat voor opties zijn er allemaal?
ik heb deze wel gevonden, maar die is met logo, wil graag zonder logo, aangezien deze al 1 op mijn motorkap zit.

indien je iets hebt liggen, laat ook maar weten.
ModeratorCOLON Moderator




Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5