Hallo,
Ik wil een kabel vanuit motorruim naar binnen voeren, hoe kan ik dit het makkelijkst doen?
Eerst een breinaald oid erdoor? juist van binnenuit of vanaf motorkant? .
Ik wil hem hierdoor halen, zoals op foto van ander forumlid, niet zo dik trouwens, mijn is slechts een 4-aderige kabel dus zou moeten passen lijkt me.
Maar kreeg het net niet voor elkaar
download/file.php?id=30654&mode=view" onclick="window.open(this.href);return false;
Danku
tips kabel door schutbord
ModeratorCOLON Moderator
- E12SA
- Junior member

- BerichtenCOLON 142
- GeregistreerdCOLON Ma Mei 02, 2005 21:12
-
clk-p
- Special member

- BerichtenCOLON 920
- GeregistreerdCOLON Di Jan 17, 2012 11:47
Re: tips kabel door schutbord
vanaf het motorruim naar binnen, even een sneetje maken met stanleymes in het rubber.E12SA schreefCOLONHallo,
Ik wil een kabel vanuit motorruim naar binnen voeren, hoe kan ik dit het makkelijkst doen?
Eerst een breinaald oid erdoor? juist van binnenuit of vanaf motorkant? .
Ik wil hem hierdoor halen, zoals op foto van ander forumlid, niet zo dik trouwens, mijn is slechts een 4-aderige kabel dus zou moeten passen lijkt me.
Maar kreeg het net niet voor elkaar
download/file.php?id=30654&mode=view" onclick="window.open(this.href);return false;
Danku
dan naar binnen wurmen en uiteindelijk zoeken onder je dash...
zo zou het moeten lukken! succes...
Corolla E11 1.6 R.I.P
Welcome Corolla G6-R (SOLD)
Grey Corolla TTE
Welcome Corolla G6-R (SOLD)
Grey Corolla TTE
-
Noedel
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 3747
- GeregistreerdCOLON Zo Dec 21, 2008 15:40
Re: tips kabel door schutbord
Inderdaad vanuit de motorruimte naar binnen.
Ik heb indertijd om makkelijker te werken ook het stuk onder het stuur en rond de zekeringkast gedemonteerd zodat ik er makkelijker aan kon geraken
Goed vast kleven aan een fijne schroevendraaier ofzo en een beetje friemelen
Grtz
Ik heb indertijd om makkelijker te werken ook het stuk onder het stuur en rond de zekeringkast gedemonteerd zodat ik er makkelijker aan kon geraken
Goed vast kleven aan een fijne schroevendraaier ofzo en een beetje friemelen
Grtz
- E12SA
- Junior member

- BerichtenCOLON 142
- GeregistreerdCOLON Ma Mei 02, 2005 21:12
Re: tips kabel door schutbord
Gelukt met getapted schroevendraaiertje friemelen!
bedankt, update over een paar weken in mijn projecttopic.
grtn, Remco
bedankt, update over een paar weken in mijn projecttopic.
grtn, Remco