Het gaat alleen om de velgen. Deze zijn is slechte staat en worden opgeknapt. Alleen welke kleur is nog even de vraag.
Dus kan (en wil) iemand deze maken in de volgende kleuren: Wit, Zwart, antraciet en misschien nog een grijs tint die ertussen zit. Mocht iemand een wild idee hebben, laat dat ook maar zien dan
Bedankt!!
