Ik krijg op mijn Corolla Verso maar geen fijne ruitenwissers.
Op het eind van hun slag knallen ze op de ruit en de neergaande beweging wist niet goed.
Heb Valeo en Bosch al geprobeerd maar zonder resultaat.
Ruitenwissers
ModeratorCOLON Moderator
-
Lone wolf
- President member

- BerichtenCOLON 1073
- GeregistreerdCOLON Zo Apr 29, 2007 21:31
Re: Ruitenwissers
Wij hebben de bosch flatblades en die werken perfect !
http://www.celicas.eu - Oprichter en erelid
2013 Yaris Hybrid
2016 C-HR Bi-tone plus
1986 Celica 2.0 GT-Turbo
2013 Yaris Hybrid
2016 C-HR Bi-tone plus
1986 Celica 2.0 GT-Turbo
-
Leon
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 11908
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20
Die gebruik ik ook op de Avensis en die bevallen goed. Ze zijn helaas wel prijzig.
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
-
Niek
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 1339
- GeregistreerdCOLON Zo Okt 23, 2005 14:35
Die aerotwins heb ik ook sinds gister op de MR2 en vandaag met de regen beviel me dat goed.
Ziet er ook gelijk een stuk beter uit.
edit.
Als je er een hoop hebt geprobeerd en je krijgt ze maar niet goed, vergelijk je ruitenwisserarm eens met die van een andere. Kan zijn dat ze iets verbogen zijn waardoor de stand/druk op het raam incorrect is.
Ziet er ook gelijk een stuk beter uit.
edit.
Als je er een hoop hebt geprobeerd en je krijgt ze maar niet goed, vergelijk je ruitenwisserarm eens met die van een andere. Kan zijn dat ze iets verbogen zijn waardoor de stand/druk op het raam incorrect is.
Corolla 1.6 4AFE XLSi '93 - Geschorst
MR2 2.0 3SGE GTi '93 - Mooi weer
MR2 2.0 3SGE GTi '93 - Mooi weer
-
Highway
- President member

- BerichtenCOLON 1819
- GeregistreerdCOLON Ma Feb 09, 2004 16:15
Wat Niek ook al aangeeft: controlleer je ruitenwisser armen eens. De ruitenwisser moet "om" kunnen slaan bij veranderen van richting. Kan die dit niet, gaat die stuiteren en niet goed wissen.
Bij mijn E11 wiste de ruitenwissers prima de 1 kant op, maar de andere kreeg ik veel strepen. De armen goed gemaakt (gebogen) en nu werken ze prima!
Als je jezelf eens voorstelt, en meldt waar je woont (stad/dorp), dan zijn er mogelijk leden in de buurt waar je even kan gaan kijken (vergelijken).
Bij mijn E11 wiste de ruitenwissers prima de 1 kant op, maar de andere kreeg ik veel strepen. De armen goed gemaakt (gebogen) en nu werken ze prima!
Als je jezelf eens voorstelt, en meldt waar je woont (stad/dorp), dan zijn er mogelijk leden in de buurt waar je even kan gaan kijken (vergelijken).
Skoda Superb 1.8tsi
Verkocht - E11 facelift Linea SOL 2000 sedan -
Verkocht - E11 facelift Linea SOL 2000 sedan -
-
avali
- Newbie

- BerichtenCOLON 9
- GeregistreerdCOLON Wo Sep 05, 2012 21:58
Heb bladen via mister auto geplaatst. Goedkoop en nog nooit zulke fijne gehad. Zorg wel dat de bladen haaks op de ruit staan, zodat ze om kunnen slaan als ze de andere kant op gaan, en dat er voldoende druk op mstaat (eventueel arm lichtjes verbuigen).Verso2007 schreefCOLONIk krijg op mijn Corolla Verso maar geen fijne ruitenwissers.
Op het eind van hun slag knallen ze op de ruit en de neergaande beweging wist niet goed.
Heb Valeo en Bosch al geprobeerd maar zonder resultaat.
- J-Corolla
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 4385
- GeregistreerdCOLON Zo Aug 22, 2010 18:32
zéér tevreden Bosch Aerotwin gebruiker hier.
Na ongeveer 2 jaar zijn ze aan vervanging toe.
De standaard wisser die ik nog op de achterruit heb zitten is al 2 keer vervangen in die tijd.
Na ongeveer 2 jaar zijn ze aan vervanging toe.
De standaard wisser die ik nog op de achterruit heb zitten is al 2 keer vervangen in die tijd.
― ― ― ― ― ― ― ― ― ⁂ COROLLAE12.COM ⁂ ― ― ― ― ― ― ― ― ―
― ― BEST OF PAINT 2013 ― MOOISTE COROLLA VAN NL 2014! ― ―
Project Topic: viewtopic.php?f=50&t=34892
― ― BEST OF PAINT 2013 ― MOOISTE COROLLA VAN NL 2014! ― ―
Project Topic: viewtopic.php?f=50&t=34892
-
PatrickE11
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 777
- GeregistreerdCOLON Di Jun 18, 2013 17:48
Ik heb gewoon de standaard e11 wissers van de dealer erop zitten. (met zo gekke spoiler aan de bestuurderskant) Toppie hoor.
Vorige auto: Toyota Corolla E11 1.6 16v Linea Terra
Huidige auto: Audi A3 1.8T Stage 2 tuned
Huidige auto: Audi A3 1.8T Stage 2 tuned