TNS 600 reparatie

Over headunits, navigatie, carkits, woofers en Db's, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
Ibow28
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON Zo Jul 13, 2014 14:51

TNS 600 reparatie

Bericht door Ibow28 »

Hoi,

Onlangs eens TNS 600 op de kop getikt via marktplaats. Echter werkt de radio niet. Dit vindt ik wel jammer want ik luister graag naar de radio in de auto. je hoort wel de ruis over de boxen maar het lijkt erop dat hij niets ontvangt. Weet iemand of dit probleem simpel is op te lossen is of dat het een dure reperatie is.
Celica Steve
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 347
GeregistreerdCOLON Zo Apr 09, 2006 19:56

Re: TNS 600 reparatie

Bericht door Celica Steve »

Reparatie is vaak kostbaar.. Wij laten vaak units repareren en dat kost vaak tussen de 150 tot 300 euro.mIk heb hier nog een TNS600 liggen waarvan de CD het niet doet. Kan je ook van 2 1 maken. Deze kost € 75
'86 Celica 1.6 20v GT '07 Yaris 1.8 TS
Ibow28
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON Zo Jul 13, 2014 14:51

Re: TNS 600 reparatie

Bericht door Ibow28 »

Hoi Steve,

Bedankt voor je antwoord. Ik heb de mijne in eerlijk te zijn voor niet heel veel gekocht. Ik had graag die van jou overgenomen maar ik heb helaas de kennis niet om van 2 1 te maken. Zoek meer iemand die hem voor weinig kan maken. Tenzij iemand een handleiding heeft hoe je het zou kunnen repareren.
Laatst gewijzigd door 1 op Ibow28, in totaal 0 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Martijn
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 6637
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 17:06

Re: TNS 600 reparatie

Bericht door Martijn »

De drives (DVD en CD) zijn vrij simpel te vervangen, kost je nog geen 10 minuten.
Of het lonend is, is de vraag.. een losse DVD drive kost je al snel 150 euro
Afbeelding

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!

˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
Celica Steve
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 347
GeregistreerdCOLON Zo Apr 09, 2006 19:56

Re: TNS 600 reparatie

Bericht door Celica Steve »

Ik wil ook voor je kijken of we van 2 1 kunnen maken. Ik weet niet waar je woont?
'86 Celica 1.6 20v GT '07 Yaris 1.8 TS
Ibow28
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON Zo Jul 13, 2014 14:51

Re: TNS 600 reparatie

Bericht door Ibow28 »

Zoals jij het zegt klinkt het erg aantrekkelijk moet ik zeggen maar ik het nog nooit gedaan en wil eigenlijk voorkomen dat ik van twee naar niks ga als je snapt wat ik bedoel.
Ibow28
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON Zo Jul 13, 2014 14:51

Re: TNS 600 reparatie

Bericht door Ibow28 »

Celica Steve schreefCOLONIk wil ook voor je kijken of we van 2 1 kunnen maken. Ik weet niet waar je woont?
Ik woon in Deventer. En jij?
BUTTON_POST_REPLY