Gtsi sticker Corolla e10

Over skirts, spoilers, air-intakes, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
Rolla1
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 57
GeregistreerdCOLON Di Dec 20, 2016 21:50

Gtsi sticker Corolla e10

Bericht door Rolla1 »

Ik zou graag een gtsi sticker hangen op de zijkant van mijn e10. Die stickers vind ik nergens dus ik wil zelf een sticker maken. Ik heb wel een voorbeeld nodig. Bij deze: wil er iemand een fotootje nemen van zon sticker met de afmetingen.
Alvast bedankt
Gebruikers-avatar
jaapio
President member
President member
BerichtenCOLON 1247
GeregistreerdCOLON Vr Apr 13, 2007 07:18

Re: Gtsi sticker Corolla e10

Bericht door jaapio »

Je bedoeld deze?

Afbeelding

Je wilt exact de zelfde? Zal lastig worden heb ik begrepen.

Deze heeft een vriend van me gemaakt. Heeft deze ook in zijn bestand staan als ik me niet vergis.

Afbeelding

Je zou hem eens kunnen vragen.

https://www.stickers-enzo.nl/
Rolla1
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 57
GeregistreerdCOLON Di Dec 20, 2016 21:50

Re: Gtsi sticker Corolla e10

Bericht door Rolla1 »

Ja deze bedoel ik! Het zou wel mogelijk zijn met de nieuwste technologie. Ik heb juist een foto nodig zonder weerkaatsing en loodrecht voor de auto. Dan leest de computer het in en maakt ie een kopie. Nu al bedankt vr de moeite
Gebruikers-avatar
jaapio
President member
President member
BerichtenCOLON 1247
GeregistreerdCOLON Vr Apr 13, 2007 07:18

Re: Gtsi sticker Corolla e10

Bericht door jaapio »

Kan je hier wat mee??

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Rolla1
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 57
GeregistreerdCOLON Di Dec 20, 2016 21:50

Re: Gtsi sticker Corolla e10

Bericht door Rolla1 »

Dankjewel!
Gebruikers-avatar
jaapio
President member
President member
BerichtenCOLON 1247
GeregistreerdCOLON Vr Apr 13, 2007 07:18

Re: Gtsi sticker Corolla e10

Bericht door jaapio »

Succes er mee...... :D
Rolla1
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 57
GeregistreerdCOLON Di Dec 20, 2016 21:50

Re: Gtsi sticker Corolla e10

Bericht door Rolla1 »

Ik zal iets laten weten als het zou lukken
Rolla1
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 57
GeregistreerdCOLON Di Dec 20, 2016 21:50

Re: Gtsi sticker Corolla e10

Bericht door Rolla1 »

Ik ben terug. De sticker maken met die blinkende strepen kan. Echter heb ik een foto nodig waarbij er geen weerkaatsing is en de foto moet mooi horizontaal genomen worden. We hebben al een proefdruk gedaan maar de letters staan wat scheef😜
Dus als iemand een foto wil posten...
(Laat maar weten wie een paar exemplaren nodig heeft)
Rolla1
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 57
GeregistreerdCOLON Di Dec 20, 2016 21:50

Re: Gtsi sticker Corolla e10

Bericht door Rolla1 »

Wie stickers wil laat het maar weten!
Kremer1989
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 25
GeregistreerdCOLON Zo Feb 26, 2012 13:08

Re: Gtsi sticker Corolla e10

Bericht door Kremer1989 »

Heb je de stickers nog?
Corolla e10
Nigel14
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON Zo Dec 19, 2021 18:03

Re: Gtsi sticker Corolla e10

Bericht door Nigel14 »

Tegen beter weten in: hier nog een geinteresseerde
Kremer1989
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 25
GeregistreerdCOLON Zo Feb 26, 2012 13:08

Re: Gtsi sticker Corolla e10

Bericht door Kremer1989 »

Ik denk dat het forum wat dood is. De Corolla sterft langzaam uit..
Corolla e10
Nigel14
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON Zo Dec 19, 2021 18:03

Re: Gtsi sticker Corolla e10

Bericht door Nigel14 »

Het gaat niet hard inderdaad. Maargoed.. niet opgeven 😉. Ook maar eens op facebook kijken.
BUTTON_POST_REPLY