Ik ben Daniël, 23 jaar en heb een paar weken geleden m'n eerste autootje gekocht van een maatje van me; een Corolla E80
Nou viel 't volgende me van de week op: Als ik de achterste ruitensproeier z'n ding wil laten doen, komt 't er alleen aan de voorkant uit. Ik heb de slangetjes op de pomp al omgewisseld, en dan komt 't er via beide knopjes wél achter uit. De leiding zou dus niet verstopt kunnen zitten.
Daarnaast viel me op dat de rechter sproeier voor met veel meer druk spuit dan de linker. Is dit inherent aan 't feit dat 't ene slangetje langer is dan de ander, of moet ik 't pompje maar gewoon vervangen? Dit laatste vind ik op zich niet zo'n probleem, m'n voorruit wordt prima schoon, maar dat achter 't helemaal niet doet vind ik vrij vervelend. Iemand die dit probleem wel eens heeft gehad en wellicht een easy fix weet?
Ook heeft volgens mij van de week iemand geprobeerd om zonder sleutel binnen te komen. Er zaten ineens twee paralele krasjes boven m'n deurslot en hij lijkt er wat losser in te hangen dan eerst. Is er een manier om 't slot weer wat beter vast te zetten, voordat ze van de week nog een keer langs komen en er met m'n gebakje vandoor gaan?
Lang verhaal, maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
In ieder geval bedankt als je tot hier bent gekomen met lezen
Daniël