Goede avond, lang niet hier geweest, zo'n Toyota geeft echt weinig klachten.
Maar dan ging gisteren de hoogteverstelling van de koplampen stuk toen ik het met het draaiknop je links op het dashboard wilde wijzigen. Het doet niks meer, de lampen schijnen nu hoger dan de hoogste stand van hiervoor. Dus bijna 10 jaar probleemloos en nu niks meer.
Iemand ervaring mee hoe dit op te lossen? Het werkt kennelijk met een electromotortje aan elke koplamp unit.
NB mijn bak (CVT) laten spoelen was echt de moeite waard. Ik komt echt veel minder geluid uit de motorruimte!!
Help, mijn lampen, is ook APK afkeur zo ;-(
Hoogteverstelling koplampen
Over plaatwerk, ruiten, verlichting, enz...
ModeratorCOLON Moderator
BUTTON_POST_REPLY
1 berichten
• Pagina 1 van 1
-
PaulRAV4
- Special member

- BerichtenCOLON 529
- GeregistreerdCOLON Ma Okt 26, 2009 12:57
BUTTON_POST_REPLY
1 berichten
• Pagina 1 van 1
Ga naar
- Algemeen
- ↳ Gastenboek
- ↳ International forum
- ↳ 100% Off-topic
- ↳ Algemene meetings
- ↳ Lachen is gezond & Video
- ↳ Videotheek
- ↳ Plaatjesschuur
- Techniek
- ↳ Techniek
- ↳ Onderhoud
- ↳ Wegligging
- ↳ Carrosserie
- ↳ Interieur
- ↳ Overige techniek
- ↳ Styling
- ↳ Car-HiFi & Navigatie
- ↳ Projecten
- ↳ Overige Tuning & Styling
- Corollaatjes
- ↳ Te Koop
- ↳ Onderdelen
- ↳ Auto's
- ↳ Caraudio & navigatie
- ↳ Groupbuys
- ↳ Gevraagd
- ↳ Aankoop advies
- ↳ Internet tips
- ↳ Gespot op de sloop
- ↳ Handelaren Hoekje
- ↳ Handelaren Hoekje JDM Autoparts
- ↳ Handelaren Hoekje Showoffimports
- ↳ Handelaren Hoekje Driven2Shine
- ↳ Handelaren Hoekje S-Tuning
- ↳ Handelaren Hoekje Autostyling
- ↳ Handelaren Hoekje Fullcartuning
- ↳ Handelaren Hoekje Xenonlamp
- ↳ Handelaren Hoekjes SV-Sportscars
- Corolla Club NL
- ↳ Informatie
- ↳ Kortingsadressen
- Toyota
- ↳ Links
- ↳ Klassiekers
- ↳ Sport
- ↳ Overig Toyota...
- ↳ Alles behalve Toyota
- Eenmaal, andermaal...
- ↳ Archief
- ↳ E8 Archief
- ↳ E9 Archief
- ↳ E10 Archief
- ↳ E11 Archief
- ↳ E12 Archief
- ↳ Auris Archief
- ↳ DHZ Tips
- ↳ E8 Tips
- ↳ E9 Tips
- ↳ E10 Tips
- ↳ E11 Tips
- ↳ E12 Tips
- ↳ Auris Tips
- Forum
- ↳ Moderator