Marc0 schreefCOLONcorolla E10 FX GT
en nog een model wat alleen in japan dacht ik is uitgebracht.. de ae111 ofzo
moet je ff googlen naar corolla FX GT..
begrenzer is wel eraf te halen/te doen.. maar niet echt aan te raden..
de 4a-ge 20v silvertop komt uit de japanse 1992 Toyota Corolla AE101 (silver-top) All GT models (GT Apex GT-V etc)
en de 4a-ge 20v blacktop(die ik heb) komt uit de japanse 1997 Toyota Corolla AE111 (black-top) All BZ models (BZG, BZR, BZT etc)
dus de silvertop komt uit een e10 en de blacktop uit een e11
Zo net mijn revisie setje voor mijn remklauwen opgehaald bij de dealer. vanavond monteren en dan moet alles weer lekker remmen.
ARco
Don't take life too serious, You'll never get out alive Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
Alle rubbers nieuw
zakje met vet
dopjes voor op je ontluchtings nippel
koperen ringetjes voor tussen de remleiding
stalen rondjes die je stofrubbers op hun plaats houden
ARco
Don't take life too serious, You'll never get out alive Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Hmkay. Even checken of 't nog voor de E9 leverbaar is dan..
En nog een vraag: Wat voor buizen heb jij voor je luchtfilter gebruikt? Ik dacht dat Kees iets van een Peug/Ford combinatie gebruikt..en jij ?
ik heb niet de originele luchtfilter bak gebruikt maar een green storm lucht filter met alu aanzuigbuis, zie foto
de rubbers die tussen het blok en de buis en de buis en het filter zitten komen uit de autostyle gids.
ARco
Bijlagen
Michel H schreefCOLONHmkay. Even checken of 't nog voor de E9 leverbaar is dan..
En nog een vraag: Wat voor buizen heb jij voor je luchtfilter gebruikt? Ik dacht dat Kees iets van een Peug/Ford combinatie gebruikt..en jij ?
Ben maar niet bang, zelfs dat hadden ze nog voor de KE20 liggen bij de importeur .
17 euro 8)
Het goedkoopste tot nu toe, voor de Corolla
"It's all about the heart, the people who focus on parts, turbo's and all that stuff...they're just losers."
Mja ik heb al wat mooie setjes gezien..bij T3 kosten ze 185,- maar die zijn wel specifiek voor de BT. Moeten dan wel nog 4 filters op. Geluid is gewoon echt mooi.
maak me niet zo lekker ik had besloten om het even rustig aan te doen met de auto voorlopig.
en dan laten jullie me zulke leuke dingen zien.
ARco
gisteren de remmen weer gemonteerd, wat een crime om die blokken er in te krijgen joh, maar als je een maal door hebt hoe het zit dat gaat het vrij vlot.
en uiteraard gelijk even weer een stukje gereden 1 woord
HEERLIJK!!!!
ARco
an komt vanavond naar mij toe mischien volgend weekend weer naar b-kom.
gisteren de remmen weer gemonteerd, wat een crime om die blokken er in te krijgen joh, maar als je een maal door hebt hoe het zit dat gaat het vrij vlot.
en uiteraard gelijk even weer een stukje gereden 1 woord
HEERLIJK!!!!
ARco
oh ja voor ik weer commentaar krijg.. mad sam heeft ook geholpen.
ARco
haha kijk dat ik liters wegtik op een avond vind ik natuurlijk als ubertiener erg stoer..
Om nou op te scheppen over me werk en school carriere waarmeeik de rest van me week vul is niet goed voor me image he