Wanneer en hoe wordt hier een stukje geplaatst ???
ModeratorCOLON Moderator
-
Bertus
- Die-Hard

- BerichtenCOLON 7079
- GeregistreerdCOLON Za Dec 07, 2002 21:45
Wanneer en hoe wordt hier een stukje geplaatst ???
Heb je ook een mooie handleiding met foto's, maak dan een topic en zet duidelijk "Tutorial" in de titel van het topic. Dan zullen wij hem op slot gooien verplaatsen naar DHZ tip's 
Ik heb ze alle 7 op een rijtje! Alleen werken ze in ploegendienst! 
Dammm right I'm good in bed, I can sleep all day!!!
Dammm right I'm good in bed, I can sleep all day!!!