Leon schreefCOLONTTE heeft een tijd geleden al een boel spullen voor de E11 verkocht, waarschijnlijk omdat de E11 al een wat ouder model is. Dus het is maar de vraag of je nog veel nieuwe spullen kan krijgen. Je zou eens bij een dealer kunnen navragen of de delen nog te bestellen zijn.
nopes ik heb ze bij de dealer een maagzweer bezorgt toen der tijd, zelf een paar keer op laten bellen, oude magazijntjes laten uitkammen maar niet meer aan te komen helaas!
tja in Essen kom je nagenoeg niets voor toyota tegen, hoogstens voor de e12, misschien nog een setje lexuslichten maar dan houd het op helaas.
Hmmm.. Dat klinkt niet echt goed :s
Nouja, ik ga het zelf toch nog even proberen maar neem daar dan niet teveel moeite voor.. Essen ga ik elk jaar heen en altijd vind ik wel wat algemene dingen (audio, verlichting, pookknop), nu ook is mijn ogen open houden voor de rolla!
Na een tijdje stil te zijn geweest nu toch maar weer is wat neerzetten...
Ik heb niet stil gezeten, ik heb nu een G6 grille! En mijn winterbanden zitten er nu ook onder op de g6 velgen... Helaas moest ik hiervoor nog originele toyota wielmoeren kopen.. Maar het staat heel strak! Dik tevreden...
Nu nog steeds de zoektocht naar mistlichten :s
En nog 2 weekjes en dan kan ik in Essen is gaan kijken naar wat dingen en vooral naar wat algemene en universele dingen.. Ik ga zaterdag 9 december.. Dan zijn vast de meeste al geweest als iemand dan wat heeft gezien voor een E11 laat het me dan alsjeblieft even weten waar ik het kan vinden! Scheelt me een hoop zoeken!
Foto's zullen volgen alleen ga ik nu helaas in het donker weg en kom ik in het donker thuis :S
In Essen:
- Brandblussertje
- Kleine antenne
- Alarm
- 2x 8" tft scherm
- Einddemper
En vandaag een nieuwe radio met JAAAA ook weer een TFT schermpje in de radio zelf!
Nu nog even opzoek naar een mooi dvdspelertje en hoe ik mijn PS2 op 12volt van de auto aan kan sluiten...
Weet iemand waar ik kan vinden hoe ik mijn PS2 hiervoor kan ombouwen?
Mwoa, ik heb nu gehoord dat de voeding naar de radio al wat wordt gestabiliseert en heb op internet gevonden dat er gewoon 2 punten zijn waar je de 12v op moet mikken.. Ik denk dat ik gewoon de 12v van mijn autoradio pak en daar mijn PS2 achter hang...
Eventueel zoek ik nog even een printje om de 12v een beetje beter te stabiliseren...
Zo PS2 heb ik voor elkaar! Lekker op 12v van mijn auto!
Ziet er allemaal goed uit alleen heb ik nu een probleem met mijn schermpjes.. Als ik de schermpjes 1 voor 1 aanstuur krijg ik per scherm elke keer mooi beeld, maar wanneer ik ze tegelijk aansluit via een simpele splitter wordt een scherm zwart-wit beeld... Ik gebruik tulpstekkers, zit overal aangegoten en een simpel audio split stekkertje.. Iemand een idee hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen...
Ook heb ik zaterdag mijn windscherpjes aan de auto gehangen en als het goed ik kan ik zaterdag mijn nieuwe einddemper aanlassen.. Foto's zal ik zo snel mogelijk hier neer gaan zetten
Zo.. En maar is weer de auto gewassen het was mooi maar helaas telaat klaar om nog mooie foto's te maken... Heb meteen de rubbers bij de deuren en kofferbak weer ingevet (misschien wordt het nog wel een keer koud ) Bij mijn rechter koplamp komt elke keer aan de onderkant het rubber naar voren, weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Moet ik dan de koplamp losdraaien en misschien een haakje aan de onderkant van de lamp die het rubber niet goed vasthoud o.i.d.?
Bij huis nog maar een paar gemaakt.. Hier de twee mooiste:
Hah, heb ik ook last van. Bij mij is het stuk rubber bij de klem gewoon losgescheurd. Kun je vast zetten met ruitenkit.. Of nieuwe bestellen bij de dealert
nis- schreefCOLONHah, heb ik ook last van. Bij mij is het stuk rubber bij de klem gewoon losgescheurd. Kun je vast zetten met ruitenkit.. Of nieuwe bestellen bij de dealert
sybren schreefCOLONvastkitten met ruitenkit
Hmm, binnenkort maar is de lampunit losdraaien en kijken wat het is toch raar dat dat zo in eens gebeurt...
Dank jullie allen voor de positieve reactie's dan ga je toch sneller ermee door!
Zal binnenkort als ik hem weer gewassen heb en er een zonnetje schijnt proberen betere foto's te maken!
Rinkel schreefCOLONNetjes.... maar zie ik daar rechtsvoor op de bumper krassen zitten?
Ja helaas wel, op de foto zie je ze een stuk duidelijker door de flits o.i.d. helaas zijn er ook te vinden op de hoek van mijn achterbumper..
De vorige eigennaar had wat dat betreft wat pech mee.. (Is van een opatje geweest.. Helaas niet alleen voordelen..)
almelo_corolla_ schreefCOLONWaarmee vet je die rubbers in? Bij mij plakten de deuren idd vast aan de rubbers WD 40 ok?
Met siliconen rotzooi.. Heb het spul op een soort klein sponsje gedaan en daarmee ingevet.. Wel goed uitkijken voor de lak (Volgens mij is siliconen het ongeveer het ergst voor de lak!)
Rinkel schreefCOLONOhw? Ik heb vorig in oktober 2005 gewoon mijn rubbers ingespoten met een busje siliconen spray. Merk niks aan de lak, het is toch een smeermiddel?
Kijk maar is naar water op de plekken waar silicone op de lak zit.. Waarschijnlijk doet dat een beetje gewaxt aan... Ik heb verhalen van spuiters gehoord die na 5 jaar na dat er siliconen op de lak was gekomen dat ze het nog niet mooi strak konden spuiten en dat ze er dan heel veel extra werk aan hadden... Vandaar mijn vrees voor siliconen... Daarom gebruik ik ook nooit van dat spul om bijvoorbeeld banden zwart te maken/te laten glimmen...