HobbeS met z'n Corolla E11 - TE KOOP
ModeratorCOLON Moderator
-
BlackE10
- Freak

- BerichtenCOLON 8846
- GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52
-
arnold_schurink
- Special member

- BerichtenCOLON 722
- GeregistreerdCOLON Ma Okt 16, 2006 14:26
-
HobbeS
- Full member

- BerichtenCOLON 424
- GeregistreerdCOLON Za Sep 09, 2006 17:04
Ja inderdaad.. Heb jij auto ook alleen op de meeting in Nijverdal gezien...Marvin schreefCOLONDie velgen gaan hem zeker goed staan he! 8)
Heb je trouwens nog niet zien rijden en dat terwijl je hier maar een klein stukje vandaan woont...
Rij toch elke dag zeker 200KM dus ik moet toch regelmatig gespot worden
-
HobbeS
- Full member

- BerichtenCOLON 424
Ik hoop dat ik jou (net als vele corollaforum/corollaclub leden) zie op het JAF.. Maar ik heb geen idee of dat wel gaat lukkenCoupÉter schreefCOLONhey hobbes.. ten eerste mooie velgen!! gaan hem zeker goed staan!!!
zie je wel op het JAF! een keertje een praatje maken
Ik zal er in iedergeval zijn en dan zitten ook mijn nieuwe wielen eronder!
Mijn 16" OZ Supertourismo velgen zijn nu tekoop! Ik moet nog foto's maken en kijken hoeveel schade de velgen hebben.. Zal proberen dit zo snel mogelijk hier ook op tekoop neer te zetten.. Bij interesse kan iedereen natuurlijk een PM sturen!
-
HobbeS
- Full member

- BerichtenCOLON 424
-
HobbeS
- Full member

- BerichtenCOLON 424
-
Tinus
- Special member

- BerichtenCOLON 837
- GeregistreerdCOLON Ma Jun 05, 2006 20:34
-
arnold_schurink
- Special member

- BerichtenCOLON 722
- GeregistreerdCOLON Ma Okt 16, 2006 14:26
-
HobbeS
- Full member

- BerichtenCOLON 424
-
HobbeS
- Full member

- BerichtenCOLON 424
Afgelopen week heb ik mijn schermpjes wat mooier bevestigd aan de hemel van de auto.. En ben ik begonnen aan een schakel paneeltje voor neon e.d.
Vandaag hiervan een aantal foto's

Vandaag een nieuwe pookknop gemonteerd (D&W) + een handrem handvat. En een leren pookhoes (Origineel Toyota)!

En als laatste nog een fototje van mijn auto hoe hij nu is.

Vandaag hiervan een aantal foto's

Vandaag een nieuwe pookknop gemonteerd (D&W) + een handrem handvat. En een leren pookhoes (Origineel Toyota)!

En als laatste nog een fototje van mijn auto hoe hij nu is.

-
CrazyBertje
- Junior member

- BerichtenCOLON 137
- GeregistreerdCOLON Za Apr 03, 2004 14:17
-
HobbeS
- Full member

- BerichtenCOLON 424
-
Faithless
- Special member

- BerichtenCOLON 682
- GeregistreerdCOLON Vr Apr 02, 2004 13:40
-
HobbeS
- Full member

- BerichtenCOLON 424
Dankje!Marvin schreefCOLONVelgen staan m erg goed! 8)
Dankje!!Faithless² schreefCOLONZeer netjes allemaal!
Een kapje dat je over de originele heen plaatst... Originele kan je weinig mee beginnen of je moet echt heel veel vervangen...Faithless² schreefCOLONPS: Is dat een handrem handvat om over het origineel te plaatsen of als vervanging van het origineel?
Had er weinig vertrouwen in maar de verkoper zei echt dat het het wel mooi zou ogen.. Ben er ook wel tevreden mee, ziet er beter uit dan ik had verwacht!
-
HobbeS
- Full member

- BerichtenCOLON 424
Omdat ik bezig ben om mijn auto te verbouwen heb ik ook maar is een account aangemaakt op Show Your Sound...
Mijn account is hier te bekijken!
Mijn install zal vooral Sound Quality gericht zijn.. Versterker en sub en de voorspeakers zullen als eerste vervangen worden..
Peter van EMMA(Jury lid) is sinds vier weken een collega van mij hij wil me graag tips geven over hoe en wat aan te pakken.
Misschien kennen jullie hem wel? Hij kende in iedergeval wel de carbonnen kofferbak van Dennis & Marijke en later van Wesley..
Mijn account is hier te bekijken!
Mijn install zal vooral Sound Quality gericht zijn.. Versterker en sub en de voorspeakers zullen als eerste vervangen worden..
Peter van EMMA(Jury lid) is sinds vier weken een collega van mij hij wil me graag tips geven over hoe en wat aan te pakken.
Misschien kennen jullie hem wel? Hij kende in iedergeval wel de carbonnen kofferbak van Dennis & Marijke en later van Wesley..
-
HobbeS
- Full member

- BerichtenCOLON 424
-
HobbeS
- Full member

- BerichtenCOLON 424
Afgelopen weekend (van Donderdag tot Zondag) mijn interieur opnieuw gespoten is nu netter en heb het is gespoten met metalic zilver.. Ook het displaytje van mijn Parrot is weer iets verplaatst en nu op een echt nette manier bevestig, ook hier volgen nog foto's van 
Maar vandaag nog dB gemeeten met mijn set-up zoals ik deze nu heb en geheel ga vervangen.. Zelfs nieuwe kabels.. Alles wordt vervangen
Met deze set-up nu 134dB op 55Hz... Valt me eerlijk gezegt nog niet zo tegen. Ben benieuwd wat het met mijn nieuwe spul wordt alhoewel deze echt op SQ & Multimedia gericht zal zijn, maar verwacht dan toch nog iets meer dB's.
Maar vandaag nog dB gemeeten met mijn set-up zoals ik deze nu heb en geheel ga vervangen.. Zelfs nieuwe kabels.. Alles wordt vervangen
Met deze set-up nu 134dB op 55Hz... Valt me eerlijk gezegt nog niet zo tegen. Ben benieuwd wat het met mijn nieuwe spul wordt alhoewel deze echt op SQ & Multimedia gericht zal zijn, maar verwacht dan toch nog iets meer dB's.