Kreeg van een Corolla liefhebber uit Denemarken de tip dat er daar setjes te verkrijgen zijn "speciaal" voor ieder merk om je tellerverlichtingkleur aan te passen...
Omdat er al een aantal mensen binnen de club het geprobeerd hebben met toch steeds een tegenvallend resultaat vraag ik mij af of dit misschien een betere oplossing is?
(onderstaande link is enkel van de site, voor het exacte produkt kun je beter de handleiding even downloaden)
ook t5 bij de e11. ik heb de lampjes van het midden console ook vervangen door blauwe led lampjes. maar denk dat ik binnen kort rode bestel, ziet mooie uit bij de rode verlichting bij de teller platen.
Hoeveel t5 lampjes zitten er in het middenconsole van de E10 eigenlijk? Nu ik een blauw verlichte radio heb en een wat blauw achtige tint in de plasmaglow platen is dat misschien wel mooier.
Ik zal vanavond even een foto maken. ik heb ze gekocht bij http://www.leds-buy.nl/
Bij de e11 zijn het er 2 en 1 in de sigarenaansteker als ik me niet vergis.
hier heb je een foto, heb ook het led van de A/C ook vervangen alleen was dat ledje te fel dus moet nog een keer een lichter in. en dan de rest van de ledjes nog vervangen. misschien wil ik ze rood maken maar moet even kijken wat het mooiste past bij de plasma glow platen
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
Ik ga bij het JAF even kijken of er toevallig een bedrijfje is met LED's. Dan wil ik een blauwe in m'n midden console hebben.
Als die er niet is dan rij ik even bij die leds-buy.nl langs. Dat is 10 minuten rijden voor mij!
Blauw.
Omdat mijn radioscherm ook grotendeels blauw is en de neon onder het dashboard ook...
Hoop dat het resultaat naar wens zal zijn en dat alles goed verlicht is en er geen donkere vlakken opdoemen, anders gooi ik het er zo weer uit!
Trouwens http://www.buy-leds.nl is vergeleken met conrad en tacho design (duitsland) de goedkoopte!
Druk maken moet je aan de de compressor over laten!
Blauw.
Omdat mijn radioscherm ook grotendeels blauw is en de neon onder het dashboard ook...
Hoop dat het resultaat naar wens zal zijn en dat alles goed verlicht is en er geen donkere vlakken opdoemen, anders gooi ik het er zo weer uit!
Trouwens http://www.buy-leds.nl is vergeleken met conrad en tacho design (duitsland) de goedkoopte!
Ik ben heeel benieuwd! Heb het idee dat met leds je altijd donkere plekken over houd omdat de uitstraalhoek kleiner is.. Maar anders ga ik het ook zeker aanpakken!
HobbeS schreefCOLON
Ik ben heeel benieuwd! Heb het idee dat met leds je altijd donkere plekken over houd omdat de uitstraalhoek kleiner is.. Maar anders ga ik het ook zeker aanpakken!
Nou, daar ben ik ook bang voor, ach ik zie 't wel, anders gooi ik t er wel weer uit
Druk maken moet je aan de de compressor over laten!
ik heb vandaag ook maar's de orange condoompjes in m'n dash gegooit.
heb ze ook over de ledjes gedaan van de airco/ruitverwarming, maar deze branden te zwak (en te groen) om het zelfde effect te geven als de rest.
zo'n condoopje werkt voor zo'n sigaretaansteker voldoende, kost geen drol ( kan zijn dat ze niet fijn passen, gewoon vastzetten met een druppel secondelijm)