In/aan mijn voorbumper zit aan de bijrijderskant een sensor, wat is dit voor sensor, en kan ik deze er gewoon afhalen ? (en later terugzetten natuurlijk)
Ik denk zelf dat het gewoon de thermometer is, maar straks is het ding van de airbag, en dat is gekker