Beste keus?
ModeratorCOLON Moderator
-
0.5Liter
- Starting member

- BerichtenCOLON 81
- GeregistreerdCOLON Ma Apr 30, 2007 19:43
Beste keus?
Hallo allemaal,
Momenteel heb ik voor 50w boxen en achter 280w via een versterker.
Nu wil ik een nieuwe headunit aanschaffen maar weet eerlijk gezegt niet zo goed waar ik op moet letten.
Mijn plan voor de toekomst is om de voorspeakers ook via een versterker te laten gaan (natuurlijk wel eerst nieuwe boxen kopen).
Waar moet de headunit aan voldoen? (qua uitgangen)
Aanraders qua merk?
Natuurlijk wil ik voor n dubbeltje op de eerste rang zitten maar de headunit mag wel n 200€ kosten.
alvast bedankt voor jullie reacties en advies.
Gr Ruud
Momenteel heb ik voor 50w boxen en achter 280w via een versterker.
Nu wil ik een nieuwe headunit aanschaffen maar weet eerlijk gezegt niet zo goed waar ik op moet letten.
Mijn plan voor de toekomst is om de voorspeakers ook via een versterker te laten gaan (natuurlijk wel eerst nieuwe boxen kopen).
Waar moet de headunit aan voldoen? (qua uitgangen)
Aanraders qua merk?
Natuurlijk wil ik voor n dubbeltje op de eerste rang zitten maar de headunit mag wel n 200€ kosten.
alvast bedankt voor jullie reacties en advies.
Gr Ruud
Corolla e10 '95 5d HB GXI 1.6 16v
-
Wesley
- Senior member

- BerichtenCOLON 319
- GeregistreerdCOLON Do Sep 16, 2004 10:47
Dus als ik het goed begrijp heb je nu een 2 kanaals versterker op de achterspeakers staan. En later wil je daar nog een 2 kanaler bijkopen voor de voorspeakers. Dan heb je in principe aan een headunit met 2 pre-outs genoeg. Mocht je bijvoorbeeld later nog een subje erbij willen dan is het makkelijk om alvast een headunit met 3 pre-outs te kopen.
Qua merken zou ik kijken naar Pioneer, Alpine, Clarion, JVC etc.. Zelf heb ik een Pioneer 8600MP en die bevalt prima
Qua merken zou ik kijken naar Pioneer, Alpine, Clarion, JVC etc.. Zelf heb ik een Pioneer 8600MP en die bevalt prima
-
Gtsi-R
- Ambassador member

- BerichtenCOLON 4357
- GeregistreerdCOLON Ma Jan 20, 2003 22:17
ik zou dan gaan voor iets met 3 RCA uitgangen (tulp uitgangen)
1 voor voor
1 voor achter
1 voor de SUB
en merk... pioneer clarion alpine zijn wel topmerken..
ik zou gewoon voor een A merk gaan als ik jou was..
maar rond de 200 weet ik niet wat er die uitgangen heeft.
gewoon zelf ffies zoeken...
1 voor voor
1 voor achter
1 voor de SUB
en merk... pioneer clarion alpine zijn wel topmerken..
ik zou gewoon voor een A merk gaan als ik jou was..
maar rond de 200 weet ik niet wat er die uitgangen heeft.
gewoon zelf ffies zoeken...
Gtsi- Я®™
Automotive BMW/ Rolls Royce Test Engineer
"straight lines are for fast cars, turns are for fast drivers"
"Be Greddy, Run Free and take a Goodline"
Automotive BMW/ Rolls Royce Test Engineer
"straight lines are for fast cars, turns are for fast drivers"
"Be Greddy, Run Free and take a Goodline"
-
0.5Liter
- Starting member

- BerichtenCOLON 81
- GeregistreerdCOLON Ma Apr 30, 2007 19:43
-
Gtsi-R
- Ambassador member

- BerichtenCOLON 4357
- GeregistreerdCOLON Ma Jan 20, 2003 22:17
-
Kwakman
- Special member

- BerichtenCOLON 512
- GeregistreerdCOLON Za Mrt 17, 2007 14:48
de pioneer 6800MP heeft 3 uitgangen en ik heb hem nieuw gekocht bij coolsound.nl voor 210 euro incl verzendkosten
Ik vind het een hele mooie radio voor die prijs
zitten ook van die animatiefilmpjes op en een afstandbediening erbij
kijk hier
http://www.pioneer.nl/nl/products/25/12 ... index.html
Ik vind het een hele mooie radio voor die prijs
zitten ook van die animatiefilmpjes op en een afstandbediening erbij
kijk hier
http://www.pioneer.nl/nl/products/25/12 ... index.html