Nu heb ik dus een paar vragen.
Wie kan mij vertellen waar deze draden horen?
http://foto-online.soliddreams.nl/beer/ ... 57_186.jpg
de draad die, zeg maar, vanaf mn duim loopt en waar het einde van gestript is, is een groen-rode. dan zie je daar 'overheen' gaan een lichtgroene en tussen die 2 zie je een zwart-witte met een schuifje (volgens mij voor in een ecu-stekker) deze is erg kort (haalt de ecu-stekker dus niet) en was ingetaped. dit is allemaal in de draadboom van de 26-pin connector. Het gaat om een silvertop btw.
Hij startte bij Ad zonder deze draden bevestigd. Maar Ad wist op dat moment niet meer precies waar de draad/draden moesten zitten(hij dacht wel dat ze ergens moesten) In de 26-pin connector zie ik ook geen leeg schuifje zitten. Ik heb wel een kleine beschrijving van Ad via PM gehad, maar daar kom ik niet echt wijs uit.
Dan het volgende.
Ik heb een bekrachtigd stuurhuis opgehaald bij Rene vanochtend (van een 1.3 en dus ook met de leidingen, van reservoir naar stuurhuis en van stuurpomp naar stuurhuis) Ik kreeg volgens mij van Kees te horen dat ik juist die leidingen moest hebben ivm de positie van de stuurpomp en de lengte van de leidingen. Maar hoe moeten die leidingen lopen?? onder de poulies door?
Ik heb vanochtend ook een gaskabel en stuurbekr.reservoir(beide van een starlet denk ik) bij SkaBla opgehaald, kan ik dat reservoir voor mijn Corolla gebruiken of gaat dat niet passen? Met een beetje vluchtig kijken leek het te gaan, maar steekt die best dichtbij het blok. (beugel aanpassen misschien?) De gaskabel gaat volgens mij niet passen. De gaten voor montage bij het gaspedaal komen niet overeen.
Het 20V blok kwam met alle acc. erbij, dus dynamo, aircopomp en stuurpomp. Maar de aircopomp heb ik niet nodig en na die verwijderd te hebben kwam ik tot de conclusie dat de spanrol geen zin meer heeft aangezien de riem alleen 'naar boven' richting de stuurppomp gaat. Hoe hebben diegene met een 20V dat opgelost?
Misschien kom ik straks op nog meer vragen, maar dit is het voor nu.