Maar om om antwoord te geven over de vraag "chrome paint"
Motip verkoopt chroomverf in spuitbus. die is niet weerbestendig maar je kunt natuurlijk proberen het met een laag blanke lak over te spuiten. bij een automaterialenhandel met de motip line in het assortiment moet die wel te verkrijgen zijn.
Er zijn 2 typen. een beetje mat chroom en een hoogglans. de mat chroom is wat ik op mijn ruitensproeiertankje en koelvloeistoftankje heb zitten, jou wel bekend.
echt verchromen word normaal niet gedaan dmv spuiten maar dmv een bad.
Dit is gewoon gepolijst, dus dat zou ik ook doen als ik jou was als je het zo wil hebben. Zo'n chroombad is onbetaalbaar en die chroompaint van motip is natuurlijk oook niet ech super
Bas Carwash schreefCOLONKwam een foto tegen in een verkooptopic =>
De foto is geplaatst door "jaapio", kweet alleen niet of het zijn auto is dus vandaar dat ik em niet pm.
De kap over de distributieriem is op dit blok chroom gemaakt. Ik ga er even vanuit dat dit gespoten is??? Welke lak moet ik hier voor hebben?
Laterz
Bas
Heeeeeeeeeeeee yeah das de mijne. Heb er nu wel een Green filter op zitten....
De kleppendeksel heb ik niet verchroomd maar gepolijst. Leuk werkje hoor......
BlackE10 schreefCOLONecht verchromen word normaal niet gedaan dmv spuiten maar dmv een bad.
Dit is gewoon gepolijst, dus dat zou ik ook doen als ik jou was als je het zo wil hebben. Zo'n chroombad is onbetaalbaar en die chroompaint van motip is natuurlijk oook niet ech super