Zie dat de Outlander knop heeft voor 2WD en 4WD. Die zit niet op de CR-V
Ik wou de topic titel aanpassen, maar dat is al niet meer nodig
Binnenkort gaan op de CR-V ook 18" patta's. Zal dan nog wel weer een nieuwe pic maken.
ModeratorCOLON Moderator

Net als de OutlanderBlackE10 schreefCOLONBest een mooie velg volgens mij

Bij de Honda was dat de eerste 1000 km rustig, en daarna langzaam aan opbouwen geloof ik.BlackE10 schreefCOLONhehe, dat poetsen e.d. mag ik doen. Doe ik ook graag. Met die Previa ging hij na een tijdje toch wel slordig om. Van binnen zwaar ranzig en wassen gebeurde elke 3 maanden een keer ofzo.
Denk dat er bij ons nu een kleine 2k op staat.
Voor zo'n mpv ligt deze ook erg goed op de weg, net als die Honda waarschijnlijk. Toch knap dat ze dat toch kunnen tegenwoordig. Als ik die auto beter ken zou ik haast zeggen dat ik daar harder mee zou kunnen raggen dan met de E10
Zo'n kickdown idee bij automaat is ook wel lache. Maar nog ff rustig inrijden de komende km's. Hoe lang zou dat moeten

Nou ik heb het in bochten getest, en gelet op de gereden snelheid. Dan viel mij op dat ik met de CR-V harder kon gaan als de Corolla. Veel scheelt het overigens niet.BlackE10 schreefCOLONDas ook wel gaaf.
Inderdaad suv, ik vertyp me nog wel eens met al die hippe termen tegenwoordig.
Denk wel dat het in die suv'tjes meer voelt alsof je hard gaat dan dat het echt zo is. Denk dat ik met die E10 toch verder kan uiteindelijk. Maar goed, we zullen het eens testen
Heeft die cr-v ook 4wd eigenlijk of niet?
De Honda CR-V is uitgerust met een Real-Time vierwielaandrijving. Dit zorgt ervoor dat u standaard genoeg heeft aan tweewiel-aandrijving, maar de beschikking heeft over vierwielaandrijving, zodra dit nodig blijkt. U hoeft niets te doen, alles wordt voor u geregeld.