Hallo
Ben bezig om een becker in te bouwen welke een snelheidspuls en achteruitrij signaal nodig heeft. de toyota is een E11 uit 99
Graag de info waar de bedrading is te vinden welke plug ik moet hebben en welke aansluiting en kleur kabel. De aansluiting op de becker is reeds bekent.
alvast bedankt voor hulp
Navigatie inbouwen waar zit de snelheidspuls
ModeratorCOLON Moderator
-
lecram24
- Newbie

- BerichtenCOLON 2
- GeregistreerdCOLON Za Jul 12, 2008 17:15
- Martijn
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 6637
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 17:06
Re: Navigatie inbouwen waar zit de snelheidspuls
Welkom op het Corollaforum.
Wat betreft je vraag, even de zoekfunctie gebruiken.
Vind je vanzelf topics als deze : viewtopic.php?f=12&t=21782" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat betreft je vraag, even de zoekfunctie gebruiken.
Vind je vanzelf topics als deze : viewtopic.php?f=12&t=21782" onclick="window.open(this.href);return false;

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!
˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
-
lecram24
- Newbie

- BerichtenCOLON 2
- GeregistreerdCOLON Za Jul 12, 2008 17:15
Re: Navigatie inbouwen waar zit de snelheidspuls
Hallo
Voor de user die dezelfde vraag heeft bij deze mijn gevonden oplossing.
Ik heb de 2 schroeven losgemaakt die boven het instrumentenpaneel zit ( kilometer toerenteller gedeelte ) dan zijn zichtbaar onder links en recht 1 schroef en boven midden 1 schroef.
Indien die verwijdert zijn kun je het gehele instrumentenpanneel naar voren halen.
er zit een bruine connector aan de rechterkant ongeveer in het midden daarin zit op pin 6 een wit paarse draad.
Deze draad heb ik afgetakt door middel van een soldeerring en het verlengde naar de navigatie gebracht. Daarna werkte de becker perfect.
Groet Marcel
Voor de user die dezelfde vraag heeft bij deze mijn gevonden oplossing.
Ik heb de 2 schroeven losgemaakt die boven het instrumentenpaneel zit ( kilometer toerenteller gedeelte ) dan zijn zichtbaar onder links en recht 1 schroef en boven midden 1 schroef.
Indien die verwijdert zijn kun je het gehele instrumentenpanneel naar voren halen.
er zit een bruine connector aan de rechterkant ongeveer in het midden daarin zit op pin 6 een wit paarse draad.
Deze draad heb ik afgetakt door middel van een soldeerring en het verlengde naar de navigatie gebracht. Daarna werkte de becker perfect.
Groet Marcel