hey,
ik heb nog de standaart speakers voor in zitten maar 1 tje er van in op geblazen door de vorige eigenaar denk ik.
nu wil ik graag nieuwe der in doen maar van wel betere kwaliteit.
wel maat moet ik er dan in doen of moet dan alles verbouwd worden in de deur?
heb eigelijk nog niet gekeken vraag het eerst liever aan mensen die er verstand van hebben.
gr sanne
speakers voor in
ModeratorCOLON Moderator
-
miss-angel
- Junior member

- BerichtenCOLON 112
- GeregistreerdCOLON Za Nov 03, 2007 16:30
speakers voor in
......
-
Leon
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 11908
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20
Re: speakers voor in
Even goed zoeken, er lopen al diverse topics hierover, oa: viewtopic.php?f=12&t=27975" onclick="window.open(this.href);return false;
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
-
miss-angel
- Junior member

- BerichtenCOLON 112
- GeregistreerdCOLON Za Nov 03, 2007 16:30