speakers voor in

Over headunits, navigatie, carkits, woofers en Db's, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
miss-angel
Junior member
Junior member
BerichtenCOLON 112
GeregistreerdCOLON Za Nov 03, 2007 16:30

speakers voor in

Bericht door miss-angel »

hey,

ik heb nog de standaart speakers voor in zitten maar 1 tje er van in op geblazen door de vorige eigenaar denk ik.
nu wil ik graag nieuwe der in doen maar van wel betere kwaliteit.
wel maat moet ik er dan in doen of moet dan alles verbouwd worden in de deur?

heb eigelijk nog niet gekeken vraag het eerst liever aan mensen die er verstand van hebben.

gr sanne
......
Leon
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 11908
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20

Re: speakers voor in

Bericht door Leon »

Even goed zoeken, er lopen al diverse topics hierover, oa: viewtopic.php?f=12&t=27975" onclick="window.open(this.href);return false;
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
miss-angel
Junior member
Junior member
BerichtenCOLON 112
GeregistreerdCOLON Za Nov 03, 2007 16:30

Re: speakers voor in

Bericht door miss-angel »

heb ik toch niet goed gezocht bedankt.

gr sanne
......
BUTTON_POST_REPLY