Voedingkabel van de versterker

Over headunits, navigatie, carkits, woofers en Db's, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
Dingodyle
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 45
GeregistreerdCOLON Zo Aug 24, 2008 12:27

Voedingkabel van de versterker

Bericht door Dingodyle »

hallo Allen... ik ben sins 2 weken een trotse bezitter van een Corrola E10 maar nouw het volgende....
Ik heb een voedingskabel (25mm) gekocht.. alleen waar gaat die, vanaf je accu, de auto in??? want ik kan geen gat vinden daar hij in zou moeten !!

Zou iemand mij kunnen uitleggen waar hij doorheen moet??!!

mvg.
Acte de présence geven.
Ervoor zorgen dat je ergens aanwezig bent
Sexiejbeest
President member
President member
BerichtenCOLON 2382
GeregistreerdCOLON Ma Jan 24, 2005 23:49

Re: Voedingkabel van de versterker

Bericht door Sexiejbeest »

Bij het schutbord zou een doorvoerrubber moeten zitten, wat uitkomt achter het dashboardkastje..
-'s Avonds een vent, 's Ochtends absent!
-Team S Power!
- www.filedumper.nl : om lekker je files te dumpen
- www.waariseen.nl?
Joseppe
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8636
GeregistreerdCOLON Ma Mei 02, 2005 23:12

Re: Voedingkabel van de versterker

Bericht door Joseppe »

Sexiejbeest schreefCOLONBij het schutbord zou een doorvoerrubber moeten zitten, wat uitkomt achter het dashboardkastje..
yup als je voor de geopende kap staat links bij de bijrijderskant zit een ronde zwarte rubbere dop. even een klein kruisje insnijden en dan kan je het zo doorvoeren ;)
http://www.stipggz-arnhem.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Dingodyle
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 45
GeregistreerdCOLON Zo Aug 24, 2008 12:27

Re: Voedingkabel van de versterker

Bericht door Dingodyle »

ik heb het gevonden en het zit erin...Thnx !!!
Acte de présence geven.
Ervoor zorgen dat je ergens aanwezig bent
BUTTON_POST_REPLY