hallo Allen... ik ben sins 2 weken een trotse bezitter van een Corrola E10 maar nouw het volgende....
Ik heb een voedingskabel (25mm) gekocht.. alleen waar gaat die, vanaf je accu, de auto in??? want ik kan geen gat vinden daar hij in zou moeten !!
Zou iemand mij kunnen uitleggen waar hij doorheen moet??!!
mvg.
Voedingkabel van de versterker
ModeratorCOLON Moderator
-
Dingodyle
- Newbie

- BerichtenCOLON 45
- GeregistreerdCOLON Zo Aug 24, 2008 12:27
Voedingkabel van de versterker
Acte de présence geven.
Ervoor zorgen dat je ergens aanwezig bent
Ervoor zorgen dat je ergens aanwezig bent
-
Sexiejbeest
- President member

- BerichtenCOLON 2382
- GeregistreerdCOLON Ma Jan 24, 2005 23:49
Re: Voedingkabel van de versterker
Bij het schutbord zou een doorvoerrubber moeten zitten, wat uitkomt achter het dashboardkastje..
-'s Avonds een vent, 's Ochtends absent!
-Team S Power!
- www.filedumper.nl : om lekker je files te dumpen
- www.waariseen.nl?
-Team S Power!
- www.filedumper.nl : om lekker je files te dumpen
- www.waariseen.nl?
-
Joseppe
- Freak

- BerichtenCOLON 8636
- GeregistreerdCOLON Ma Mei 02, 2005 23:12
Re: Voedingkabel van de versterker
yup als je voor de geopende kap staat links bij de bijrijderskant zit een ronde zwarte rubbere dop. even een klein kruisje insnijden en dan kan je het zo doorvoerenSexiejbeest schreefCOLONBij het schutbord zou een doorvoerrubber moeten zitten, wat uitkomt achter het dashboardkastje..
http://www.stipggz-arnhem.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Dingodyle
- Newbie

- BerichtenCOLON 45
- GeregistreerdCOLON Zo Aug 24, 2008 12:27
Re: Voedingkabel van de versterker
ik heb het gevonden en het zit erin...Thnx !!!
Acte de présence geven.
Ervoor zorgen dat je ergens aanwezig bent
Ervoor zorgen dat je ergens aanwezig bent