Welke achterlichten raden jullie me aan?

Over skirts, spoilers, air-intakes, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
Noedel
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 3747
GeregistreerdCOLON Zo Dec 21, 2008 15:40

Welke achterlichten raden jullie me aan?

Bericht door Noedel »

Hmm, zoals de titel beschrijft, ik zou graag eens jullie mening willen weten ivm de keuze van mn achterlichten (die ik nog moet bestellen natuurlijk :p)

Niet letten op de gecleande achterkant, heb me gwn ff bezig gehouden in photoshop, vandaar dat de nieuwe lichten misschien een beetje raar kunnen ogen op de wagen, maar heb mn best gedaan :p

Ikzelf zou de chroom achterlichten nemen, zwart en donkergrijs gaat volgens mij nie zo goed samen...

Origineel:
http://img267.imageshack.us/img267/9355/10013462ab6.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

DL TOR10 (chroom)
http://img267.imageshack.us/img267/8261/tail12fl8.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

DL TOR10J (zwart)
http://img168.imageshack.us/img168/2613/tail22gj4.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Graag jullie mening!
Co'tje
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 10301
GeregistreerdCOLON Za Nov 20, 2004 20:24

Re: Welke achterlichten raden jullie me aan?

Bericht door Co'tje »

tja als je zelf al zegt dat jij de chrome mooier vind zou ik gewoon die nemen het gaat er immers om wat je zelf het mooiste vind en niet wat een andere mooi vind :wink:

persoonlijk vind ik de zwarte mooier

ARco
Don't take life too serious, You'll never get out alive
Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
Noedel
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 3747
GeregistreerdCOLON Zo Dec 21, 2008 15:40

Re: Welke achterlichten raden jullie me aan?

Bericht door Noedel »

Ja dat wel, maar ben er echt nog niet goed uit :p
ik vind ze beiden wel mooi, maar (het klinkt misschien dom) heb al een mooi setje velgen opt oog, lichtgrijze, en denk dt ze daar misschien ook beter zullen bij passen?

Greetzzz
gerke
Full member
Full member
BerichtenCOLON 452
GeregistreerdCOLON Vr Jun 02, 2006 22:17

Re: Welke achterlichten raden jullie me aan?

Bericht door gerke »

Ik zou persoonlijk gaan voor de TOR04

Afbeelding
michael
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 285
GeregistreerdCOLON Do Mrt 13, 2008 17:27

Re: Welke achterlichten raden jullie me aan?

Bericht door michael »

die zwarte achterlichten doen het goed bij de auto.
ik zou zelf persoonlijk kiezen voor de zwarte.
dan kun je de koplampen in de toekomst donkere angel eye inzetten.
is veel mooier.
ik ben er zelf ook mee bezig.
ik heb een donkere auto en donkere achterlichten en koplampen zijn wel mooi.
het is het mooiste als je alles gelijk hebt
Gtsi-R
Ambassador member
Ambassador member
BerichtenCOLON 4357
GeregistreerdCOLON Ma Jan 20, 2003 22:17

Re: Welke achterlichten raden jullie me aan?

Bericht door Gtsi-R »

iig een donkere variant..

Gr roel
Gtsi- Я®™

Automotive BMW/ Rolls Royce Test Engineer
"straight lines are for fast cars, turns are for fast drivers"
"Be Greddy, Run Free and take a Goodline"
mark-E12
Special member
Special member
BerichtenCOLON 785
GeregistreerdCOLON Di Aug 26, 2008 16:13

Re: Welke achterlichten raden jullie me aan?

Bericht door mark-E12 »

gerke schreefCOLONIk zou persoonlijk gaan voor de TOR04

Afbeelding

vind deze wel mooi MAAR, het aller lelijkste aan deze achterlichten zijn dat het bovenste rode lampje
beetje buiten het plastic zit, soort van bultje op de lamp heb ze toevallig gezien afgelopen zondag maar
dat was de zwarte variant, vond ik erg zonde

groetjes mark
*Lenso 18" stage 1
*Custom uitlaat
*Eibach -30mm verlaging
*DLS audio
*Booster achter spoiler
viewtopic.php?f=50&t=28739
ray-e12
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 222
GeregistreerdCOLON Ma Apr 07, 2008 20:03

Re: Welke achterlichten raden jullie me aan?

Bericht door ray-e12 »

ik zou gaan voor de chrome, het zwarte is wel strak, maar omdat je auto antracietkleur is en niet zwart vloekt dat wel een beetje.
Het chrome is welliswaar wat bling, maar misschien een idee om te wachten tot ze mooie led versies uitbrengen?
Als het zo doorgaat met de files...
Is het parkeerprobleem ook gelijk opgelost :D
Linea Sol
Die-Hard
Die-Hard
BerichtenCOLON 6083
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 16:43

Re: Welke achterlichten raden jullie me aan?

Bericht door Linea Sol »

Origineeel houden , ik denk dat je van de andere SPIJT krijgt ;)
Gegroet JO

CHR (2) 1.8 First Edition bjr 2024 8-)
mark m
Ambassador member
Ambassador member
BerichtenCOLON 3756
GeregistreerdCOLON Do Mrt 29, 2007 20:42

Re: Welke achterlichten raden jullie me aan?

Bericht door mark m »

Linea Sol schreefCOLONOrigineeel houden , ik denk dat je van de ander SPIJT krijgt ;)
+1

Gewoon origineel, het facelift model is al erg mooi vindt ik.
Corolla e10 ('97) 2.0 DGX Zwart --> R.I.P.

Corolla e11 ('99) G6r --> SOLD

Looking for more fun on less wheels --> Ducati 999S
sharky_kiter
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 85
GeregistreerdCOLON Do Nov 06, 2008 19:50

Re: Welke achterlichten raden jullie me aan?

Bericht door sharky_kiter »

zelf vind ik het zwart beter passen dan het chrome
maar origineel is het ook niet mis hoor
maar smaak verschilt he
driving: Corolla E11 '98
type: EE111
color: 8L5 Cool Water Blue
project: sharky's rolla
Het is nutteloos een tijger in je motor te hebben als er een ezel achter het stuur zit!!
Roël Blink
President member
President member
BerichtenCOLON 1258
GeregistreerdCOLON Zo Mei 11, 2003 21:52

Re: Welke achterlichten raden jullie me aan?

Bericht door Roël Blink »

de originelen mooi laten zitten, dat vind ik bij deze auto het allermooiste!
Leon
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 11908
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20

Re: Welke achterlichten raden jullie me aan?

Bericht door Leon »

Hier in de buurt rijdt een E12 met jouw lakkleur en chromen Lexus achterlichten van het eerste model. Dat vloekt echt, ik vind het niet mooi. Als je toch andere achterlichten wil, dan neem je imho beter de donkere variant.
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
CoupÉter
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 9879
GeregistreerdCOLON Wo Dec 20, 2006 13:25

Re: Welke achterlichten raden jullie me aan?

Bericht door CoupÉter »

vind ook de originele achterlichten de mooiste.

wil je toch andere erin zetten zou ik ook voor de donkere gaan.
Past: Silver Toyota Corolla E11 Clean look (sold)
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
Linea Sol
Die-Hard
Die-Hard
BerichtenCOLON 6083
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 16:43

Re: Welke achterlichten raden jullie me aan?

Bericht door Linea Sol »

En maar hopen dat het geen aquariums worden :? Geloof dat de kwaliteit ook niet zo goed is/was . correct me if i,am wrong
Gegroet JO

CHR (2) 1.8 First Edition bjr 2024 8-)
Tonnus
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON Za Dec 20, 2008 20:21

Re: Welke achterlichten raden jullie me aan?

Bericht door Tonnus »

Als je ze wil veranderen, zou ik de zwarte nemen. Maar ik zou het zo laten.
Rock'n'Rolla
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 79
GeregistreerdCOLON Do Jul 03, 2008 22:45

Re: Welke achterlichten raden jullie me aan?

Bericht door Rock'n'Rolla »

Ik zat zelf ook te denken aan andere achterlichten, maar die orginele staan toch het best.
Zeker op mijn rode kleur.
Rock'n'Rolla
BUTTON_POST_REPLY