masterpivo schreefCOLON
Had Roel ook LEDjes aan de zijkant in de unit zitten dus?
Die witte LED's moeten wel fel genoeg zijn dan idd

Jammer dat de oranje nu nog niet duidelijk genoeg zichtbaar zijn..

Komt dit doordat je ze achter de originele kap hebt zitten als ik het goed begrijp? Door het polijsten van de kappen en daarna een (plexi)plaatje erachter plaatsen waar de LEDjes in komen moet het toch duidelijk genoeg te maken zijn? En anders kijken of je een setje heldere knipper/achterlicht kapjes kan bemachtigen? (weet niet of er after market setjes zijn waarbij die glaasjes helder zijn?)
Ja dat klopt.. miss dat ferdi een foto er van heeft op zn project
De glaasjes zijn al helder voor het knipper en achteruitrijlicht

Het is het ledje zelf wat niet fel genoeg is.. ik heb nu fellere besteld maar ik denk niet dat dat veel beter word.. dus dat is ff afwachten..
Het probleem van led is dat het overdag amper zichtbaar is en 's nachts verblindt

dus ik moet iets vinden wat er tussenin zit
Ik heb net getest met een plaatje met gaten achter het plexi plaatje..
Dat is wel duidelijk en geeft ongeveer hetzelfde effect..
Scheelt een hele hoop gedoe met Led-knipperrelais, weerstanden en ik kan er gewoon een normale lamp indrukken.. zodat ik de achterkant ook niet open hoef te werken..
Alleen wil ik de binnenkant dan wel meer reflecterend hebben zodat het licht beter doorkomt en meer bij de led's past.. standaard is het nl grijs gespoten..
Is hier een coating voor of kan ik gewoon aluminiumfolie gebruiken?
En qua zijmarkering heb ik ook zitten denken.. ik kan deze ook over de hele lamp doorvoeren.. dus onder rood aan de zijkant en boven oranje.. maar denk niet dat het wat is.. less is more denk ik zo..
voorbeeld: