lampen bijstellen

Over de rest...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
yttrium
Full member
Full member
BerichtenCOLON 356
GeregistreerdCOLON Di Nov 13, 2007 23:00

lampen bijstellen

Bericht door yttrium »

Ik heb sinds vanmiddag xenon in mijn e10 ingebouwd.
nou heb ik het idee dat ze nog vrij ver omhoog staan.
Ik heb de koplampen al electrisch versteld maar nog denk ik dat ik anderen verblind.

Is er een manier om de koplampen nog verder naar beneden te zetten? (handmatig ofzo)

bedankt alvast
pampie
President member
President member
BerichtenCOLON 2293
GeregistreerdCOLON Do Jul 27, 2006 17:08

Re: lampen bijstellen

Bericht door pampie »

Die electrische verstelling hoort eigenlijk gewoon op stand 0. Als ze te hoog schijnen en voorheen niet, dan denk ik dat er iets anders aan de hand is.
de xenon pit zit dan gewoon niet goed ofzo denk ik. ;)

Maar electrische verstelling op stand 0, motorkap open en dan moeten er bij de lampen 2 plekken zijn om te stellen met een schroef. 1 voor links rechts.(binnen of buiten schijnen dus) en 1 voor de hoogte. ;)
Toyota Corolla E12 Facelift 1.8 TS 2005 ----> 110.000 km
Toyota RAV4 XA2 Facelift 2.0 2004 ----> 220:000 km
Marc0
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8166
GeregistreerdCOLON Zo Nov 27, 2005 15:10

Re: lampen bijstellen

Bericht door Marc0 »

Waar je stadslicht aan je koplamp zit zie je als het goed is er vlakbij een schroef zitten die vrij schuin gepositioneerd is.
Daarmee kan je dacht ik de koplamp verstellen. Zorg ervoor dat je elektrische verstelling op nul staat, zodat je nooit daarmee terug te hoog kan gaan qua verblinden:)
Seat Ibiza 1.2 TDi Style
mark m
Ambassador member
Ambassador member
BerichtenCOLON 3756
GeregistreerdCOLON Do Mrt 29, 2007 20:42

Re: lampen bijstellen

Bericht door mark m »

Of ga ff lang de dealer. Die hebben het in 5min gefixt en vaak is het ook nog gratis ;)
Corolla e10 ('97) 2.0 DGX Zwart --> R.I.P.

Corolla e11 ('99) G6r --> SOLD

Looking for more fun on less wheels --> Ducati 999S
BUTTON_POST_REPLY