@Furr: ik heb al een hele gekke oplossing voor andere bumper, ik vind het wel erp knap van me en extreme, maar dat hoort bij mij

het is er 1 die jullie nooit raden
@gil-galad: bokszak is brandnew en moet zeker nog 70 euro opleveren,yorick wil hem ook misschien.....ff afwachten.
@masterpivo: ja ging echt klote,maar ben blij met de andere gasten hun reactie over het gewoon wegslijpen, want daar was ik ook echt in toe in staat omdat ik hetal wel een ibus en waterpomp had proberen tegen te houden maar lukte niet.
@Joseppe: Ja die foto was mislukt met plaatsen zie ik, heb gewoon dezelfde weer gepost, maar gaat idd om het wielkast randje van binnen, had hem al eens tot helft weggeslepen,en dat ging goed, goed behandelt en nog niks aan te zien, en nu nog meer eraf gehaald dus.
@Coupeter en soestercorolla: Dat wil ik juist graag, Deze reacties/tips, dan weet ik dat jullie dat dus ook hebben gedaan! Ik werd echt agressief,dacht dat alleen ik dit weer zou hebben, alles geprobeert, inbus,waterpomptang, lucht sleutel...
Nu maar even nieuwe bestellen dan
@mark m: zoals gezegd geprobeert, maar toch maar even nieuwe halen,dank je wel iig, en blijft posten