Corolla E10 bij de Grote Beurt
ModeratorCOLON Moderator
-
Schoenie68
- Newbie

- BerichtenCOLON 15
- GeregistreerdCOLON Zo Mei 24, 2009 21:39
Re: Corolla E10 bij de Grote Beurt
Zo, toch maar even reageren (2 jaar na tijd).
Weet niet wie beweert dat zijn E10 in de grote beurt zat, maar hij is toch echt van mij.
Dan: Ken geen Erwin uit Hoogezand, ben benieuwd wie via via is.
Op alle commentaar voor wie het interesseert:
Geen liefhebber: snel oordeel. Ik ben gestopt met werken in 2006 en terug naar school gegaan.
Zat op dat moment op een kleine studentenkamer in de stad groningen (4 hoog) dus je auto is een verlengstuk van je huis.
Ik heb de auto verder kunnen onderhouden want wegdoen is geen optie! De auto was aangetast voor allerlei parkeerschade door anderen en duivenschijt. Kan wel foto's laten zien van hoe de auto was voordat ik op kamers ging, dan praat je wel anders.
Audio vs diefstal: De auto is getaxeerd voor de verzekering op € 22.500,- Heb een all-risk verzekering voor 34 euro per maand, ben dus goed verzekerd!
Uiterlijk Exterieur: Ieder zijn eigen smaak maar ik vind hem gaaf, pokertekens en initiaal had van mij niet gehoeven. Bovendien moet je een gegeven paard niet in de bek kijken. Hij is 'dik' geworden en ziet er strak uit.
Kwaliteit exterieur: Racegaas heb ik al snel moeten vastzetten met zwarte schroeven omdat de hars losliet. Bumpers laat ik twee keer per jaar opnieuw vastzetten, niet geheel vakkundig gedaan. Knipperlichten zitten gewoon aan de zijkant bij de stadslichten én in de spiegels. Beetje jammer dat ik electrische spiegels had en nu niet meer, bovendien trilt één spiegel enorm. Qua folie heb ik geen last. De luchthapper op de motorkap is vet alleen niet handig als je auto buiten staat; motorblok en dynamo hebben flink te lijden van regenwater. Spoorverbreders heb ik achter weer laten demonteren, viel niet mee te rijden als je de uitbouw niet uitholt.
Uiterlijk interieur: Past verder goed bij de stijl van de auto, jammer dat ik mijn vloermatten opnieuw moest kopen. Stuur stond er wel scheef op en versnellingspook liet snel los. Verder oogt het imposant.
Kwaliteit interieur:: Laat nogal te wensen over! Stoelen goed maar de rest is niet netjes. De panelen zijn bij het demonteren kapot gemaakt, bij de gordel achterin is gewoon een stuk weggeflexd. Bij de achterbank is het leer niet netjes op de panelen 'geplakt' en hout is inderdaad geen 'nette' keuze. Het hout kraakt enorm, zaagsel stuift door de auto en de schroeven hoor je over de bodem rollen.
Audio: slecht afgesteld maar wel enorm veel DB uit de speakers. Inmiddels heb ik mijn achterbank (bekleed met leer meegekregen) weer ingebouwd. Kofferbak zelf vol audio gebouwd en nu is het goed! Waar het reservewiel zat (nooit teruggekregen) heb ik subwoofers laten zakken, versterkers geplaatst, condensator ook en de kabels (plus relais) gescheiden weggewerkt. Je wilt niet weten hoe provisorisch de bekabeling was aangelegd. Al met al is de auto nu een dikke 200 Kg minder.
Verder: de banden zijn inmiddels (na 20.000 km) vervangen omdat de auto niet goed uitgelijnd was. Stabilisatorstang linksachter ook omdat deze niet goed was vastgedraaid en verbogen was. Lambdasonde is sinds de grote beurt ook defect maar dat kan toeval zijn. Hierdoor kon ik wel mijn complete voorpijp vervangen en bijna de catalysator. (190 km/h was max, ook nog in de 4e versnelling want de 5e had geen zin meer (liep 1 op 8). Aandrijfassen heb ik ook al voor de tweede keer mogen vervangen, geen idee wat ze daar mee hebben gedaan. De voor en achterbumper zijn niet netjes gemonteerd, er zit ruimte tussen de lampenunits en de bumpers en zijn gammel.
Na een bezoek aan de sloop voor paneelpluggen en ander klein spul, en wat klein (extra) onderhoud is de auto weer tiptop in orde. Ik ben blij met de auto en zou hem ook niet willen missen. Hij ziet er vet uit (ondanks de kleine uitlaat en de slechte kleurkeuze van de velgen). Hij rijdt nu weer als een echte corolla maar dan beter. Auto komt overigens glansrijk door de APK
Qua het geven van een mening: Prima. Ik ben daar niet vatbaar voor, ik ben tenslotte degene die met veel plezier in de auto rijdt. Kan overigens wel merken dat de meeste nog nooit in Groningen geweest zijn, beetje jammer. Toch eens verder kijken dan je neus lang is.
Weet niet wie beweert dat zijn E10 in de grote beurt zat, maar hij is toch echt van mij.
Dan: Ken geen Erwin uit Hoogezand, ben benieuwd wie via via is.
Op alle commentaar voor wie het interesseert:
Geen liefhebber: snel oordeel. Ik ben gestopt met werken in 2006 en terug naar school gegaan.
Zat op dat moment op een kleine studentenkamer in de stad groningen (4 hoog) dus je auto is een verlengstuk van je huis.
Ik heb de auto verder kunnen onderhouden want wegdoen is geen optie! De auto was aangetast voor allerlei parkeerschade door anderen en duivenschijt. Kan wel foto's laten zien van hoe de auto was voordat ik op kamers ging, dan praat je wel anders.
Audio vs diefstal: De auto is getaxeerd voor de verzekering op € 22.500,- Heb een all-risk verzekering voor 34 euro per maand, ben dus goed verzekerd!
Uiterlijk Exterieur: Ieder zijn eigen smaak maar ik vind hem gaaf, pokertekens en initiaal had van mij niet gehoeven. Bovendien moet je een gegeven paard niet in de bek kijken. Hij is 'dik' geworden en ziet er strak uit.
Kwaliteit exterieur: Racegaas heb ik al snel moeten vastzetten met zwarte schroeven omdat de hars losliet. Bumpers laat ik twee keer per jaar opnieuw vastzetten, niet geheel vakkundig gedaan. Knipperlichten zitten gewoon aan de zijkant bij de stadslichten én in de spiegels. Beetje jammer dat ik electrische spiegels had en nu niet meer, bovendien trilt één spiegel enorm. Qua folie heb ik geen last. De luchthapper op de motorkap is vet alleen niet handig als je auto buiten staat; motorblok en dynamo hebben flink te lijden van regenwater. Spoorverbreders heb ik achter weer laten demonteren, viel niet mee te rijden als je de uitbouw niet uitholt.
Uiterlijk interieur: Past verder goed bij de stijl van de auto, jammer dat ik mijn vloermatten opnieuw moest kopen. Stuur stond er wel scheef op en versnellingspook liet snel los. Verder oogt het imposant.
Kwaliteit interieur:: Laat nogal te wensen over! Stoelen goed maar de rest is niet netjes. De panelen zijn bij het demonteren kapot gemaakt, bij de gordel achterin is gewoon een stuk weggeflexd. Bij de achterbank is het leer niet netjes op de panelen 'geplakt' en hout is inderdaad geen 'nette' keuze. Het hout kraakt enorm, zaagsel stuift door de auto en de schroeven hoor je over de bodem rollen.
Audio: slecht afgesteld maar wel enorm veel DB uit de speakers. Inmiddels heb ik mijn achterbank (bekleed met leer meegekregen) weer ingebouwd. Kofferbak zelf vol audio gebouwd en nu is het goed! Waar het reservewiel zat (nooit teruggekregen) heb ik subwoofers laten zakken, versterkers geplaatst, condensator ook en de kabels (plus relais) gescheiden weggewerkt. Je wilt niet weten hoe provisorisch de bekabeling was aangelegd. Al met al is de auto nu een dikke 200 Kg minder.
Verder: de banden zijn inmiddels (na 20.000 km) vervangen omdat de auto niet goed uitgelijnd was. Stabilisatorstang linksachter ook omdat deze niet goed was vastgedraaid en verbogen was. Lambdasonde is sinds de grote beurt ook defect maar dat kan toeval zijn. Hierdoor kon ik wel mijn complete voorpijp vervangen en bijna de catalysator. (190 km/h was max, ook nog in de 4e versnelling want de 5e had geen zin meer (liep 1 op 8). Aandrijfassen heb ik ook al voor de tweede keer mogen vervangen, geen idee wat ze daar mee hebben gedaan. De voor en achterbumper zijn niet netjes gemonteerd, er zit ruimte tussen de lampenunits en de bumpers en zijn gammel.
Na een bezoek aan de sloop voor paneelpluggen en ander klein spul, en wat klein (extra) onderhoud is de auto weer tiptop in orde. Ik ben blij met de auto en zou hem ook niet willen missen. Hij ziet er vet uit (ondanks de kleine uitlaat en de slechte kleurkeuze van de velgen). Hij rijdt nu weer als een echte corolla maar dan beter. Auto komt overigens glansrijk door de APK
Qua het geven van een mening: Prima. Ik ben daar niet vatbaar voor, ik ben tenslotte degene die met veel plezier in de auto rijdt. Kan overigens wel merken dat de meeste nog nooit in Groningen geweest zijn, beetje jammer. Toch eens verder kijken dan je neus lang is.
-
Joseppe
- Freak

- BerichtenCOLON 8636
- GeregistreerdCOLON Ma Mei 02, 2005 23:12
Re: Corolla E10 bij de Grote Beurt
leuk dat je reageert maar jammer dat je dat na 2 jaar doet en je eigen van te voren niet eens even voorstelde in het voorsteltopic.
Enfin, een ieder heeft zijn mening, en een eigen smaak mijn bodykit vind ook niet iedereen mooi maar tis mijn stijl dus thats the way it is.
Jammer dat je je reactie meteen zo negatief opstelt, als je hier op het forum wat beter rondgekeken had had je gezien dat de meeste reactie's goed bedoeld zijn maar men elkaar ook durft te bekritiseren.
Dat de reactie's op jouw corolla wat negatief zouden zijn zou meer te maken hebben met de eerdere kwaliteit van restylen die de Grote Beurt eerder gebruikte, vaak was het veel haastwerk en dat is zo jammer omdat het ook anders kan en dan dus geen goed beeld geeft van het auto's restylen/tunen. Dit is ook uit de reactie's van andere eigenaren te lezen die met het programma meewerkte en wat via allerlei forums naar ons toegekomen is.
Inmiddels zijn ze later op een ander team overgestapt en zagen we inderdaad vooruitgang in de kwaliteit en afwerking komen.
groet en alsnog welkom Joseppe
Enfin, een ieder heeft zijn mening, en een eigen smaak mijn bodykit vind ook niet iedereen mooi maar tis mijn stijl dus thats the way it is.
Jammer dat je je reactie meteen zo negatief opstelt, als je hier op het forum wat beter rondgekeken had had je gezien dat de meeste reactie's goed bedoeld zijn maar men elkaar ook durft te bekritiseren.
Dat de reactie's op jouw corolla wat negatief zouden zijn zou meer te maken hebben met de eerdere kwaliteit van restylen die de Grote Beurt eerder gebruikte, vaak was het veel haastwerk en dat is zo jammer omdat het ook anders kan en dan dus geen goed beeld geeft van het auto's restylen/tunen. Dit is ook uit de reactie's van andere eigenaren te lezen die met het programma meewerkte en wat via allerlei forums naar ons toegekomen is.
Inmiddels zijn ze later op een ander team overgestapt en zagen we inderdaad vooruitgang in de kwaliteit en afwerking komen.
groet en alsnog welkom Joseppe
http://www.stipggz-arnhem.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Schoenie68
- Newbie

- BerichtenCOLON 15
- GeregistreerdCOLON Zo Mei 24, 2009 21:39
Re: Corolla E10 bij de Grote Beurt
Ik las het nog eens door, kan inderdaad negatief overkomen maar is niet zo bedoeld 
Mijn excuses daarvoor!
Over commentaar, ik heb niets tegen op commentaar
Behalve als het over Groningen gaat 
Was trouwens ook nieuwsgierig wie mijn auto op de foto had gezet
Ieder zijn eigen smaak, als ik zelf had mogen kiezen had ik mijn auto ook niet zo gemaakt, ik ben meer
van de donkere kleuren. Ik kan me ook vinden in veel commentaar, staat ook in mijn stuk!
Vind het eigenlijk wel grappig dat er zoveel anderen over mijn auto oordelen. Ben ook niet tevreden
over de mensen bij de grote beurt (werkwijze), maar wel met de auto (na wat klein onderhoud en reparaties)
Over het voorstellen, dit wist ik niet. Ik dacht ik reageer op dit topic, heb verder nog niet rond
gekeken op dit forum. Zal straks eens kijken!
Mijn excuses daarvoor!
Over commentaar, ik heb niets tegen op commentaar
Was trouwens ook nieuwsgierig wie mijn auto op de foto had gezet
Ieder zijn eigen smaak, als ik zelf had mogen kiezen had ik mijn auto ook niet zo gemaakt, ik ben meer
van de donkere kleuren. Ik kan me ook vinden in veel commentaar, staat ook in mijn stuk!
Vind het eigenlijk wel grappig dat er zoveel anderen over mijn auto oordelen. Ben ook niet tevreden
over de mensen bij de grote beurt (werkwijze), maar wel met de auto (na wat klein onderhoud en reparaties)
Over het voorstellen, dit wist ik niet. Ik dacht ik reageer op dit topic, heb verder nog niet rond
gekeken op dit forum. Zal straks eens kijken!
-
Marc0
- Freak

- BerichtenCOLON 8166
- GeregistreerdCOLON Zo Nov 27, 2005 15:10
Re: Corolla E10 bij de Grote Beurt
Succes met rondneuzen. Er rijdt hier ook leuk spul rond wat op het forum rondhangt 
En, meningen zal je altijd houden. Ik trek me ook weinig meer van sommige reacties aan, het is en blijft je eigen auto.
En, meningen zal je altijd houden. Ik trek me ook weinig meer van sommige reacties aan, het is en blijft je eigen auto.
Seat Ibiza 1.2 TDi Style
- Blof-fan
- E-team

- BerichtenCOLON 7603
- GeregistreerdCOLON Vr Apr 02, 2004 16:15
Re: Corolla E10 bij de Grote Beurt
Kan iemand nog eens nieuwe foto's posten ofzo. Ik heb nooit DBG gekeken, want was niet echt mijn ding. Maar ben wel eens benieuwd naar die Corolla 
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Restoring: '92 Toyota Corolla AR92 GT-Si hatchback
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi hatchback
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Restoring: '92 Toyota Corolla AR92 GT-Si hatchback
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi hatchback
-
Joseppe
- Freak

- BerichtenCOLON 8636
- GeregistreerdCOLON Ma Mei 02, 2005 23:12
Re: Corolla E10 bij de Grote Beurt
Schoenie68 schreefCOLONIk las het nog eens door, kan inderdaad negatief overkomen maar is niet zo bedoeld
Mijn excuses daarvoor!
Over commentaar, ik heb niets tegen op commentaarBehalve als het over Groningen gaat
Was trouwens ook nieuwsgierig wie mijn auto op de foto had gezet
Ieder zijn eigen smaak, als ik zelf had mogen kiezen had ik mijn auto ook niet zo gemaakt, ik ben meer
van de donkere kleuren. Ik kan me ook vinden in veel commentaar, staat ook in mijn stuk!
Vind het eigenlijk wel grappig dat er zoveel anderen over mijn auto oordelen. Ben ook niet tevreden
over de mensen bij de grote beurt (werkwijze), maar wel met de auto (na wat klein onderhoud en reparaties)
Over het voorstellen, dit wist ik niet. Ik dacht ik reageer op dit topic, heb verder nog niet rond
gekeken op dit forum. Zal straks eens kijken!
fijn dat je het zo sportief opneemt achteraf. Je zal zien op dit forum dat je er best wel verschillende dingen van en voor je auto kan terugvinden, tips op kan doen etc. En dat het heel veel voordeel kan opleveren.
Als je rondkijkt zal je ook lezen dat menigeen hier na het verlagen,verandering van(vaak grotere en bredere) velgen/banden etc. zijn wielen laat uitlijnen, iets wat ze bij jouw auto niet gedaan hebben en wat je helaas al snel voor andere banden heeft laten zorgen. Ook van enkele andere dingen die ik las , kan je hier tips etc. vinden hoe je deze beter en op een betaalbare of betere wijze kan oplossen. M.a.w. na de Grote beurt kan je hier eigenlijk alle ins en outs vinden van en voor je E10 en alle vragen erover zodat je hem nog een hele tijd door kan rijden
http://www.stipggz-arnhem.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Robbie F
- Moderator

- BerichtenCOLON 4544
- GeregistreerdCOLON Di Feb 10, 2004 21:40
Re: Corolla E10 bij de Grote Beurt
hey hallo
ik heb zo straks weer een stukje vanaf het begin gelezen en moest toen gelijk weer lachen om me eigen grapje haha
omdat ik had gezegd dat het mijn rolla zou zijn haha 
ik heb zo straks weer een stukje vanaf het begin gelezen en moest toen gelijk weer lachen om me eigen grapje haha
Lexus IS-F 2011
Porsche Boxster S 3.2 2003
1 van de 20 beste toyota monteurs van nederland
Autotechniek Emmeloord voor onderhoud en reparatie
Porsche Boxster S 3.2 2003
1 van de 20 beste toyota monteurs van nederland
Autotechniek Emmeloord voor onderhoud en reparatie
-
Schoenie68
- Newbie

- BerichtenCOLON 15
- GeregistreerdCOLON Zo Mei 24, 2009 21:39
Re: Corolla E10 bij de Grote Beurt
@ Blof fan: Wat voor foto's wil je;
- voor de grote beurt,
- vlak na de grote beurt,
- of hoe de auto nu is?
@ Joseppe: Auto gaat ook nog wel een tijd mee hoor
Heb al een keer de motor moeten vervangen, meer dan 2000km zonder olie gereden op de duitse snelweg (200km/h +)
Drijfstanglagers naar de t*r*ng
Heb gelukkig een hele goede monteur die me voor een prikkie op de weg houdt totdat ik klaar ben met de studie. Onderdelen enz regel ik dan zelf. Auto heeft inmiddels 300.000 km gereden maar loopt nog als een zonnetje.
Wel had ik een vraag over of er mensen zijn die een zwaardere accu (meer ampere) in de auto hebben geplaatst voor de audio. Mijn installatie trekt behoorlijk aan mijn accu en dat gaat ten koste van de prestaties. Zelfs mijn condensator trekt
mijn bassen niet altijd! 3 versterkers, 3 dvd-schermen en condensator is blijkbaar niet genoeg
Zal hiervoor nog wel even op het forum rondkijken.
============================================================================================
Na De Grote Beurt is een grote beurt echt nodig
- voor de grote beurt,
- vlak na de grote beurt,
- of hoe de auto nu is?
@ Joseppe: Auto gaat ook nog wel een tijd mee hoor
Heb al een keer de motor moeten vervangen, meer dan 2000km zonder olie gereden op de duitse snelweg (200km/h +)
Drijfstanglagers naar de t*r*ng
Wel had ik een vraag over of er mensen zijn die een zwaardere accu (meer ampere) in de auto hebben geplaatst voor de audio. Mijn installatie trekt behoorlijk aan mijn accu en dat gaat ten koste van de prestaties. Zelfs mijn condensator trekt
mijn bassen niet altijd! 3 versterkers, 3 dvd-schermen en condensator is blijkbaar niet genoeg
Zal hiervoor nog wel even op het forum rondkijken.
============================================================================================
Na De Grote Beurt is een grote beurt echt nodig
-
Joseppe
- Freak

- BerichtenCOLON 8636
- GeregistreerdCOLON Ma Mei 02, 2005 23:12
Re: Corolla E10 bij de Grote Beurt
Ik heb zelf al dik 3.5 jaar een 65 ah sonnenschein gelaccu in de auto liggen. De verkoper die het me destijds verkocht prefereerde deze boven de welbekende yellowtops van de optima , later hier op internet ook veel over terug kunnen vinden. maar ook veel verdeelde meningen maar ach ook daarin vind je die maar de prijs van een paar tientjes (was een 2ehandsje) haalde me alsnog over de streep.
Ik weet zelf goed wat het is om een make over te winnen van je auto. Eind 2006 werd mijn auto verkozen uit een 10 tal andere e10s hier van de club om een compleet nieuwe bodykit op te modeleren voor Booster tuning een belgisch bedrijf gespecialiseerd in toyota tuningparts.
De bodykit was in samenwerking met de club door 1 van de leden (bloffan van 1 van de post hierboven) getekend en werd destijds op mijn auto uitgevoerd, echter was ik hem iets langer kwijt van 8 december 2006 tot 30 maart 2007
.
Zelf had /heb ik ook niet zo veel te besteden(ben 4 jaar afgekeurd en zit thuis) en dus dolblij met dat er tenminste iets er aan gebeurde
, na enig bijbetaling van een aantal extra optioneleparts mocht ik de rest van de bodykit kostenloos hierna houden en ook ik heb bij sommige dingen ervan niet altijd het yess gevoel maar de kwaliteit/afwerking is hoog en de auto is nu vrij uniek en hoort in deze verschijning bij mij so be it
. En ook bij mij heb ik diverse kritieken, minder leuke reacties moeten horen, maar ook positieve maar ik vind het zowiezo best want zoals eerder gezegt is en blijft het mijn auto, mijn ding.
effe een linkje naar mijn auto zoals hij in de folders en op de website van het tuningsbedrijf staat http://www.boostertuning.eu/images/V3.0/BT.center.jpg
Ik weet zelf goed wat het is om een make over te winnen van je auto. Eind 2006 werd mijn auto verkozen uit een 10 tal andere e10s hier van de club om een compleet nieuwe bodykit op te modeleren voor Booster tuning een belgisch bedrijf gespecialiseerd in toyota tuningparts.
De bodykit was in samenwerking met de club door 1 van de leden (bloffan van 1 van de post hierboven) getekend en werd destijds op mijn auto uitgevoerd, echter was ik hem iets langer kwijt van 8 december 2006 tot 30 maart 2007
Zelf had /heb ik ook niet zo veel te besteden(ben 4 jaar afgekeurd en zit thuis) en dus dolblij met dat er tenminste iets er aan gebeurde
effe een linkje naar mijn auto zoals hij in de folders en op de website van het tuningsbedrijf staat http://www.boostertuning.eu/images/V3.0/BT.center.jpg
http://www.stipggz-arnhem.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Blof-fan
- E-team

- BerichtenCOLON 7603
- GeregistreerdCOLON Vr Apr 02, 2004 16:15
Re: Corolla E10 bij de Grote Beurt
Och, ik ben niet zo kieskeurig hoor, anders doe je ze alledrieSchoenie68 schreefCOLON@ Blof fan: Wat voor foto's wil je;
- voor de grote beurt,
- vlak na de grote beurt,
- of hoe de auto nu is?
Wel had ik een vraag over of er mensen zijn die een zwaardere accu (meer ampere) in de auto hebben geplaatst voor de audio. Mijn installatie trekt behoorlijk aan mijn accu en dat gaat ten koste van de prestaties. Zelfs mijn condensator trekt
mijn bassen niet altijd! 3 versterkers, 3 dvd-schermen en condensator is blijkbaar niet genoeg
Zal hiervoor nog wel even op het forum rondkijken.
Voor een andere accu voor je audio installatie: Kijk eens voor een Optima Yellowtop. Deze wordt geloof ik veel gebruikt door de audio mensen en trekt 't waarschijnlijk beter dan een standaard accu. Is ook nog eens een gel accu (nog veiliger ook) die redelijk goed tegen diepe ontladingen kan
Even van de optima site geplukt:
The OPTIMA YellowTop
Demand more from your vehicle? Then get more from your battery. OPTIMA YellowTop batteries are made for the extremes. If you have an extreme vehicle, you expect high performance. Whether your vehicle is made to take the abuse of off-road driving or cranking out decibels, you need more from your battery. OPTIMA batteries with patented SPIRALCELL® Technology deliver that performance. The deep cycle characteristic of this technology coupled with its extreme resistance to vibration provides performance vehicles with the repetitive power they need in a spill-proof package.
If your vehicle has a lot of accessories like running lights, high-performance stereo/AV system, winches, or hydraulics, your vehicle demands more from its battery. OPTIMA YellowTOP batteries provide the extra performance and deep cycling capability that your vehicle demands.
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Restoring: '92 Toyota Corolla AR92 GT-Si hatchback
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi hatchback
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Restoring: '92 Toyota Corolla AR92 GT-Si hatchback
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi hatchback
-
Schoenie68
- Newbie

- BerichtenCOLON 15
- GeregistreerdCOLON Zo Mei 24, 2009 21:39
Re: Corolla E10 bij de Grote Beurt
Bedankt voor je tip!
Voor meer foto's kijk maar even op www.schoenie68.hyves.nl
Foto's zijn vrij toegangkelijk!
Laat maar even weten wat je er van vindt.
Voor meer foto's kijk maar even op www.schoenie68.hyves.nl
Foto's zijn vrij toegangkelijk!
Laat maar even weten wat je er van vindt.
- Blof-fan
- E-team

- BerichtenCOLON 7603
- GeregistreerdCOLON Vr Apr 02, 2004 16:15
Re: Corolla E10 bij de Grote Beurt
Ik vind 'm idd niet eens zo verkeerd, zeker niet voor die DGB gasten
Die audio kan ik me goed voorstellen dat je dat veranderd hebt, want praktisch is anders 
Hij is er in ieder geval wel mee opgeknapt
Hij is er in ieder geval wel mee opgeknapt
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Restoring: '92 Toyota Corolla AR92 GT-Si hatchback
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi hatchback
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Restoring: '92 Toyota Corolla AR92 GT-Si hatchback
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi hatchback
-
nizzzle
- Senior member

- BerichtenCOLON 313
- GeregistreerdCOLON Do Nov 12, 2009 23:07
Re: Corolla E10 bij de Grote Beurt
ik las dit topic ff door en las de vraag om de foto's heb ff ge googled en heb ze gevonden
klikkie doen
klikkie doen
-
Bertus
- Die-Hard

- BerichtenCOLON 7079
- GeregistreerdCOLON Za Dec 07, 2002 21:45
Re: Corolla E10 bij de Grote Beurt
De buitenkant is wel mijn smaakje 
Ik heb ze alle 7 op een rijtje! Alleen werken ze in ploegendienst! 
Dammm right I'm good in bed, I can sleep all day!!!
Dammm right I'm good in bed, I can sleep all day!!!
-
4a-gze
- President member

- BerichtenCOLON 2315
- GeregistreerdCOLON Za Jul 09, 2005 10:37
Re: Corolla E10 bij de Grote Beurt
gespot richting GRUNN 
4A-GZE: 225 km/h @ GPS @ 6.950 rpm
Honda Civic Hybrid 1.3 V-tec: 207 km/h @ GPS @ 6.000 rpm
Seat Ibiza 1.2 TDI Ecomotive: 194 km/h @ GPS @ 3900 RPM (electronic limited)
Toyota Auris TS: 186 km/H (electronic limited)
Honda Civic Hybrid 1.3 V-tec: 207 km/h @ GPS @ 6.000 rpm
Seat Ibiza 1.2 TDI Ecomotive: 194 km/h @ GPS @ 3900 RPM (electronic limited)
Toyota Auris TS: 186 km/H (electronic limited)
-
Schoenie68
- Newbie

- BerichtenCOLON 15
- GeregistreerdCOLON Zo Mei 24, 2009 21:39
Re: Corolla E10 bij de Grote Beurt
Heel goed mogelijk, maar niet vandaag 
-
4a-gze
- President member

- BerichtenCOLON 2315
- GeregistreerdCOLON Za Jul 09, 2005 10:37
Re: Corolla E10 bij de Grote Beurt
maandag of woensdagavond 
4A-GZE: 225 km/h @ GPS @ 6.950 rpm
Honda Civic Hybrid 1.3 V-tec: 207 km/h @ GPS @ 6.000 rpm
Seat Ibiza 1.2 TDI Ecomotive: 194 km/h @ GPS @ 3900 RPM (electronic limited)
Toyota Auris TS: 186 km/H (electronic limited)
Honda Civic Hybrid 1.3 V-tec: 207 km/h @ GPS @ 6.000 rpm
Seat Ibiza 1.2 TDI Ecomotive: 194 km/h @ GPS @ 3900 RPM (electronic limited)
Toyota Auris TS: 186 km/H (electronic limited)
-
Stefan
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 2643
- GeregistreerdCOLON Vr Jan 17, 2003 20:59
Re: Corolla E10 bij de Grote Beurt
Haha mijn dubbelganger he 