Ben langzamerhand weer begonnen met de led's.. heb al 2 unit's op het oog om open te halen De vorige kappen waren eigenlijk de proefmodellen om te zien hoe ik ze helder kan maken
Alleen is de verkoper ff op vakantie dus moet tot de 14e wachten..
Al het soldeerwerk is inmiddels af.. Relais om knippersnelheid normaal te houden is gemaakt, getest en werkt

(al klikt ie nog 2 keer na als ik m uitzet zonder dat de lichten meeknipperen - moet dat nog ff uitzoeken)
Morgen ga ik de achterkant van de units spuiten als het ff kan, monteer ik de plaatjes erin en ga ik een beging maken met de kabelboom naar de auto toe
Daarna zekeringen boel maken om de lichten te beschermen en de lichtsterkte bepalen (ik ga denk ik de nieuwe RAV als uitgangspunt gebruiken)
Misschien maak ik het nog wat uitgebreider dat ze fel branden overdag en als ik dimlicht inschakel dat ze dan minder fel branden omdat ze in het donker anders wel heel fel worden
@Joseppe:
De ruitenwisserarmen heb ik gewoon met Motip matzwart gespoten (oude gedemonteerd, geschuurd en gespoten) ik heb niet eens de moeite genomen om het in de primer te zetten (behalve dan het kunststof plaatje op de linker arm) het houdt tot nu toe prima en het is maar 20min werk ofzo dus als het later dit jaar nog een keer moet is het niet erg, maar dat verwacht ik niet

Zorg dat het echt matzwart is.. een beetje glans kan al heel irritant zijn als de zon erop komt