iemand bekend met deze achterlichten voor een corolla e-10
er staat dat ze voor de serie 94/98 zijn maar ik ken ze helemaal niet
http://www.carfantasy.nl/product_info.p ... s_id=52828
achterlichten e-10
ModeratorCOLON Moderator
-
darth vader
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 2360
- GeregistreerdCOLON Do Nov 22, 2007 16:24
achterlichten e-10
Elen Sila Lumenn Omentielvo ...
and with the passing of the evenstar no more is said of the days of old
join the dark side corolla gasten
and with the passing of the evenstar no more is said of the days of old
join the dark side corolla gasten
-
mark m
- Ambassador member

- BerichtenCOLON 3756
- GeregistreerdCOLON Do Mrt 29, 2007 20:42
Re: achterlichten e-10
die zijn voor de sedan 
Corolla e10 ('97) 2.0 DGX Zwart --> R.I.P.
Corolla e11 ('99) G6r --> SOLD
Looking for more fun on less wheels --> Ducati 999S
Corolla e11 ('99) G6r --> SOLD
Looking for more fun on less wheels --> Ducati 999S
-
darth vader
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 2360
- GeregistreerdCOLON Do Nov 22, 2007 16:24
Re: achterlichten e-10
dat maakt gelijk die vreemde vorm duidelijk hahaha
hadden ze er beter gelijk ff bijgezet
hadden ze er beter gelijk ff bijgezet
Elen Sila Lumenn Omentielvo ...
and with the passing of the evenstar no more is said of the days of old
join the dark side corolla gasten
and with the passing of the evenstar no more is said of the days of old
join the dark side corolla gasten
-
Joseppe
- Freak

- BerichtenCOLON 8636
- GeregistreerdCOLON Ma Mei 02, 2005 23:12
Re: achterlichten e-10
voor een sedan is meer te krijgen dan voor de hb versie, zoek er maar eens op op ebay, amerika ligt overspoeld met bodykitjes, lampensetjes etc. etc. vandaar dat de prijs ook vrij laag is omdat er veel van geproduceerd is/word 
http://www.stipggz-arnhem.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
CorollaFreak
- Starting member

- BerichtenCOLON 84
- GeregistreerdCOLON Ma Jun 22, 2009 17:58
-
nizzzle
- Senior member

- BerichtenCOLON 313
- GeregistreerdCOLON Do Nov 12, 2009 23:07
Re: achterlichten e-10
zou ze niet bij carfantasy bestellen ze hebben echt K*T service en zijn nou ook niet echt klant vriedelijk en val de klant is koning hebben zo nog nooit gehoord