achterlichten e-10

Over de rest...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
darth vader
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 2360
GeregistreerdCOLON Do Nov 22, 2007 16:24

achterlichten e-10

Bericht door darth vader »

iemand bekend met deze achterlichten voor een corolla e-10
er staat dat ze voor de serie 94/98 zijn maar ik ken ze helemaal niet

http://www.carfantasy.nl/product_info.p ... s_id=52828
Elen Sila Lumenn Omentielvo ...

and with the passing of the evenstar no more is said of the days of old

join the dark side corolla gasten
mark m
Ambassador member
Ambassador member
BerichtenCOLON 3756
GeregistreerdCOLON Do Mrt 29, 2007 20:42

Re: achterlichten e-10

Bericht door mark m »

die zijn voor de sedan ;)
Corolla e10 ('97) 2.0 DGX Zwart --> R.I.P.

Corolla e11 ('99) G6r --> SOLD

Looking for more fun on less wheels --> Ducati 999S
darth vader
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 2360
GeregistreerdCOLON Do Nov 22, 2007 16:24

Re: achterlichten e-10

Bericht door darth vader »

dat maakt gelijk die vreemde vorm duidelijk hahaha
hadden ze er beter gelijk ff bijgezet
Elen Sila Lumenn Omentielvo ...

and with the passing of the evenstar no more is said of the days of old

join the dark side corolla gasten
Joseppe
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8636
GeregistreerdCOLON Ma Mei 02, 2005 23:12

Re: achterlichten e-10

Bericht door Joseppe »

voor een sedan is meer te krijgen dan voor de hb versie, zoek er maar eens op op ebay, amerika ligt overspoeld met bodykitjes, lampensetjes etc. etc. vandaar dat de prijs ook vrij laag is omdat er veel van geproduceerd is/word ;)
http://www.stipggz-arnhem.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
CorollaFreak
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 84
GeregistreerdCOLON Ma Jun 22, 2009 17:58

Re: achterlichten e-10

Bericht door CorollaFreak »

die wil ik hebben! :lol:
TROTSE EIGENAAR VAN COROLLA 1.3 SEDAN UITVOERING
nizzzle
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 313
GeregistreerdCOLON Do Nov 12, 2009 23:07

Re: achterlichten e-10

Bericht door nizzzle »

zou ze niet bij carfantasy bestellen ze hebben echt K*T service en zijn nou ook niet echt klant vriedelijk en val de klant is koning hebben zo nog nooit gehoord
BUTTON_POST_REPLY