Ik ben al geruime tijd een "passieve" gebruiker van dit forum. Ik post niet zoveel, maar kom hier wel geregeld eens piepen sinds enkele jaren.
Ik heb al enkele Toyota's versleten, van een corolla e8 (ongelukje mee gehad) naar een toyota starlet, om dan te vervolgen met een corolla e9 sedan, daarna een rode e10 hatchback en verolgens nu een E12 "sportline" zoals die hier in België verkocht wordt. Jaja, ik ben een toyota-fan
Ik heb deze E12 standaard gekocht in "sportline"-uitvoering, en dan al meteen de embleempjes op de koffer eraf gehaald. Daarna heb ik er 18inch velgen onder gezet (Rial Nogaro) waarvan ik de lip heb laten hoogglans polieren. Veel kuiswerk dus...
Ik vond'em wat hoog staan op dat moment, daarom veren van Eibach eronder gezet zodat het geheel toch wat sportiever oogt. Hij wordt als daily gebruikt en ik kom dagelijks toch wel wat "hobbels" tegen, daarom heb ik niet gekozen om hem nog lager te leggen, ook al is dat net nog wat mooier.
Dan heb ik er nog een TTE compressor voorbumper op geplaatst en een TTE dakspoiler.
Onder de motorkap zit ook nog een veerpootbrug, maar daar heb ik geen foto van.
Meer plannen zijn er op dit moment niet meer, ik vind hem mooi zoals hij nu is. Misschien nog wat ICE erin, maar dat zien we nog wel.
Beelden zeggen meer dan woorden.