Zwarte lak van achterlichen verwijderen
ModeratorCOLON Moderator
-
CorollaFreak
- Starting member

- BerichtenCOLON 84
- GeregistreerdCOLON Ma Jun 22, 2009 17:58
Zwarte lak van achterlichen verwijderen
Ik heb mijn achterlicten van mijn e10 zwart gespoten, met zo'n speciale lak. ik weet het, dom. Maargoed. Ik wil die wel verwijderen. Maar weet iemand hoe? En waarmee?
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
TROTSE EIGENAAR VAN COROLLA 1.3 SEDAN UITVOERING
-
Joseppe
- Freak

- BerichtenCOLON 8636
- GeregistreerdCOLON Ma Mei 02, 2005 23:12
Re: Zwarte lak van achterlichen verwijderen
als je van dat autostyle spul gebruikt heb dan kan je van dat merk ook een spuitbus verwijderaar krijgen. Anders word het denk ik de boel polijsten met plastic x (of plastix of zoiets)van de meguiars 
http://www.stipggz-arnhem.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
rene
- Special member

- BerichtenCOLON 793
- GeregistreerdCOLON Di Jan 03, 2006 20:49
Re: Zwarte lak van achterlichen verwijderen
ik zou het eens heel simpel proberen met de hoge druk spuit van dichtbij en warm water.
tip. haal ze wel even van de auto want het zou zo jammer zijn
tip. haal ze wel even van de auto want het zou zo jammer zijn
Als je ouder wordt, wordt alles minder,ogen, oren, etc. behalve het vergeten.
-
perz
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 1382
- GeregistreerdCOLON Do Dec 28, 2006 10:32
Re: Zwarte lak van achterlichen verwijderen
geen thinner of andere gevaarlijke stoffen gebruiken , dan slaan je achterlichten wit uit.
ik heb ooit speciale verwijderaar gebruikt werkt goed moet je het wel in een aantal dunne lagen aanbrengen
ik heb ooit speciale verwijderaar gebruikt werkt goed moet je het wel in een aantal dunne lagen aanbrengen
E11 (WRC) - Avensis T22.5 - Suzuki Coupe - Starlet P8
-
CorollaFreak
- Starting member

- BerichtenCOLON 84
- GeregistreerdCOLON Ma Jun 22, 2009 17:58
Re: Zwarte lak van achterlichen verwijderen
oke, ik zal maar 's met hogedruk spuit proberen.
dank jullie wel
dank jullie wel
TROTSE EIGENAAR VAN COROLLA 1.3 SEDAN UITVOERING
- evert g6
- Starting member

- BerichtenCOLON 73
- GeregistreerdCOLON Di Jun 03, 2003 20:06
-
Corolla,construction
- Special member

- BerichtenCOLON 603
- GeregistreerdCOLON Ma Mei 11, 2009 18:38
Re: Zwarte lak van achterlichen verwijderen
GEEEEEEEN ACETON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aceton vreet allles weg !
het maakt plastic wit uitgeslagen en maakt het ruw en laat het barsten.
gewoon niet doen!
aceton vreet allles weg !
het maakt plastic wit uitgeslagen en maakt het ruw en laat het barsten.
gewoon niet doen!
- toyo bob
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 2866
- GeregistreerdCOLON Vr Sep 20, 2002 23:12
Re: Zwarte lak van achterlichen verwijderen
Ik heb de mijne destijds schoon gekregen met verlopen motorolie.
Corolla AE82 GT
Renault Captur TCe 150
Renault Captur TCe 150
-
Green Zing E10
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 1191
- GeregistreerdCOLON Vr Aug 28, 2009 09:04
Re: Zwarte lak van achterlichen verwijderen
Ik die van m'n starletje destijds met remmenreiniger. Ging perfect en sloeg niet dof uit. 
Livin’ life in the fast lane
Movin’ at the speed of life and I can’t slow down
I don’t really know where I’m headed, just enjoyin’ the ride
Just gon’ roll ’til I drop and ride ’til I die
Movin’ at the speed of life and I can’t slow down
I don’t really know where I’m headed, just enjoyin’ the ride
Just gon’ roll ’til I drop and ride ’til I die