Zwarte lak van achterlichen verwijderen

Over skirts, spoilers, air-intakes, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
CorollaFreak
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 84
GeregistreerdCOLON Ma Jun 22, 2009 17:58

Zwarte lak van achterlichen verwijderen

Bericht door CorollaFreak »

Ik heb mijn achterlicten van mijn e10 zwart gespoten, met zo'n speciale lak. ik weet het, dom. Maargoed. Ik wil die wel verwijderen. Maar weet iemand hoe? En waarmee?
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
TROTSE EIGENAAR VAN COROLLA 1.3 SEDAN UITVOERING
Joseppe
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8636
GeregistreerdCOLON Ma Mei 02, 2005 23:12

Re: Zwarte lak van achterlichen verwijderen

Bericht door Joseppe »

als je van dat autostyle spul gebruikt heb dan kan je van dat merk ook een spuitbus verwijderaar krijgen. Anders word het denk ik de boel polijsten met plastic x (of plastix of zoiets)van de meguiars ;)
http://www.stipggz-arnhem.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
rene
Special member
Special member
BerichtenCOLON 793
GeregistreerdCOLON Di Jan 03, 2006 20:49

Re: Zwarte lak van achterlichen verwijderen

Bericht door rene »

ik zou het eens heel simpel proberen met de hoge druk spuit van dichtbij en warm water.
tip. haal ze wel even van de auto want het zou zo jammer zijn
Als je ouder wordt, wordt alles minder,ogen, oren, etc. behalve het vergeten.
perz
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 1382
GeregistreerdCOLON Do Dec 28, 2006 10:32

Re: Zwarte lak van achterlichen verwijderen

Bericht door perz »

geen thinner of andere gevaarlijke stoffen gebruiken , dan slaan je achterlichten wit uit.

ik heb ooit speciale verwijderaar gebruikt werkt goed moet je het wel in een aantal dunne lagen aanbrengen
E11 (WRC) - Avensis T22.5 - Suzuki Coupe - Starlet P8
CorollaFreak
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 84
GeregistreerdCOLON Ma Jun 22, 2009 17:58

Re: Zwarte lak van achterlichen verwijderen

Bericht door CorollaFreak »

oke, ik zal maar 's met hogedruk spuit proberen.
dank jullie wel
TROTSE EIGENAAR VAN COROLLA 1.3 SEDAN UITVOERING
Gebruikers-avatar
evert g6
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 73
GeregistreerdCOLON Di Jun 03, 2003 20:06

Re: Zwarte lak van achterlichen verwijderen

Bericht door evert g6 »

aceton ;)
Corolla Touring Sport 2.0 Hybride Exclusive.
Corolla,construction
Special member
Special member
BerichtenCOLON 603
GeregistreerdCOLON Ma Mei 11, 2009 18:38

Re: Zwarte lak van achterlichen verwijderen

Bericht door Corolla,construction »

GEEEEEEEN ACETON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aceton vreet allles weg !

het maakt plastic wit uitgeslagen en maakt het ruw en laat het barsten.

gewoon niet doen!
mijn topic: viewtopic.php?f=50&t=30652

toyota , ook zonder olie de beste !
Gebruikers-avatar
toyo bob
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 2866
GeregistreerdCOLON Vr Sep 20, 2002 23:12

Re: Zwarte lak van achterlichen verwijderen

Bericht door toyo bob »

Ik heb de mijne destijds schoon gekregen met verlopen motorolie.
Corolla AE82 GT
Renault Captur TCe 150
Green Zing E10
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 1191
GeregistreerdCOLON Vr Aug 28, 2009 09:04

Re: Zwarte lak van achterlichen verwijderen

Bericht door Green Zing E10 »

Ik die van m'n starletje destijds met remmenreiniger. Ging perfect en sloeg niet dof uit. :D
Livin’ life in the fast lane
Movin’ at the speed of life and I can’t slow down
I don’t really know where I’m headed, just enjoyin’ the ride
Just gon’ roll ’til I drop and ride ’til I die
BUTTON_POST_REPLY