sorry voor het laat reageren, maar idd, was op vakantie, ben nu net terug
Die vorige post had ik maar snel opt forum gezet, was namelijk de enige locatie waar het internet het wel deed
Idd, rijdt echt zaaalig!
Greetzzz
ModeratorCOLON Moderator


















Bouloama schreefCOLONZonde van de E12. Wordt weer net te denk ik. Gelukkig mogen smaken verschillen, succes met je project!
Goh ja smaken verschillen inderdaad, maar vind het wel eens leuk om te proberen, heb vanbinnen ook bij alle zitplaatsen blauwe neon, de middenconsole verlichting ook in hetzelfde blauw, tellerplaten krijgen ook blauwe cijfers, heb blauwe stadslichtjes zitten... En aangezien ik het voor bijna geen geld mocht hebben, waarom niet.Bart schreefCOLONNo offence, je hebt een hele knappe E12, maar die nummerplaat en underglow neontoestanden doen in mijn ogen alleen afbreuk aan je wagen.
Dank u welmasterpivo schreefCOLONIk ben toch wel 'fan' van underbody licht kits. Ook dit vind ik dus prima staan!Helemaal in mijn favo kleur blauw


Hey, merci.LunaTick schreefCOLONvet zo, zijn da ronde buizen? of halfronde?
bij mij waren t ronde, en da was nogal klote voor die te installeren... volledige standaard bekabeling da er bij zat? de mijne ware waay too short.. vet wel zo!
kga ne keer mee mijne otto tot bij u kome :p blijkbaar hebt gij meer plek in uw garage :p:D


wtf wie kan daar nu iets mee doenNoedel schreefCOLONK*T, F*CK, HATELIJK!!!![]()
nummerplaat gewoon gepikt ?!?!?!![]()
de originele hangt er dus opnieuw op

s al vaker gebeurd bij mn starletje..Noedel schreefCOLONK*T, F*CK, HATELIJK!!!![]()
nummerplaat gewoon gepikt ?!?!?!![]()
de originele hangt er dus opnieuw op

audio system does shake things up 


de plaat mag er WEL ophangen, maar mag niet gebruikt worden op de openbare weg..Noedel schreefCOLONachteraan de wagen is het helemaal niet legaal meer, dus denk niet dat ze dat zullen gebruiken om dat flitsen tegen te gaan, de plaat reflecteert trouwens niet...
Heb het aangegeven, dat er een ander persoon op pad is met mijn nummerplaat in sierletters, en mn code erbij gezegd.
Vond het eerst niet nodig om aan te geven, als ze me dan een boete geven omdat ik er mee zou rondgereden hebben, maar achteraf bekeken...
Wil echt geen boetes in de bus krijgen.
Had dus wel wat "geluk", ze vroegen niet eens of ze op dat moment op mijn wagen hing.
We zien wel...








Zie hier, Meneer Ledjes_Mr_K_ schreefCOLONAah se, dezen ken ik ook ergens van(swift red rims hehe
)
de led kit staat er wel super onder, ben blij da em toch nog gebruikt word
hebt ge veel prob gehad voor dieje aan te sluiten ? blijkbaar nie ma goed![]()
persoonlijk vind ik de mistlampen wel mooi staan, maar zonder ist zeker even goed
Sorry, maar ik hou alle originele onderdelen bij, als ik hem verkoop (wat zeker nog niet direct zal gebeuren mensenLunaTick schreefCOLONben is gaan horen, 39€ per stuk...
btw, doe gij uw mistlichten dan weg? want kheb eigelijk die kapjes nodig:p voor strobo kitje...
