Heldere knipperlichten, ervaringen gevraagd

Over skirts, spoilers, air-intakes, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
Green Zing E10
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 1191
GeregistreerdCOLON Vr Aug 28, 2009 09:04

Heldere knipperlichten, ervaringen gevraagd

Bericht door Green Zing E10 »

Hallo,
Ik wil heldere knipperlichten in mijn e10 gtsi van na de facelift gaan steken, alleen op internet zijn zoveel verschillende te vinden, die qua prijs en model behoorlijk uiteen lopen.

Wie heeft wat, waarvandaan en hoe is de pasvorm?

Ik ben opzoek naar simpel helder glas, dat beter bij de koplampen past (chroom, leds en al die troep hoef ik niet :mrgreen: )
Livin’ life in the fast lane
Movin’ at the speed of life and I can’t slow down
I don’t really know where I’m headed, just enjoyin’ the ride
Just gon’ roll ’til I drop and ride ’til I die
mark m
Ambassador member
Ambassador member
BerichtenCOLON 3756
GeregistreerdCOLON Do Mrt 29, 2007 20:42

Re: Heldere knipperlichten, ervaringen gevraagd

Bericht door mark m »

Ik zou voor de originele van toyota gaan, zou gaan niet lekken en blijven mooi.
Corolla e10 ('97) 2.0 DGX Zwart --> R.I.P.

Corolla e11 ('99) G6r --> SOLD

Looking for more fun on less wheels --> Ducati 999S
Green Zing E10
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 1191
GeregistreerdCOLON Vr Aug 28, 2009 09:04

Re: Heldere knipperlichten, ervaringen gevraagd

Bericht door Green Zing E10 »

Oh ik dacht dat die dingen alleen aftermarket waren?

Dus dat is gewoon bij Brezan o.i.d. te bestellen? :D
Livin’ life in the fast lane
Movin’ at the speed of life and I can’t slow down
I don’t really know where I’m headed, just enjoyin’ the ride
Just gon’ roll ’til I drop and ride ’til I die
mark m
Ambassador member
Ambassador member
BerichtenCOLON 3756
GeregistreerdCOLON Do Mrt 29, 2007 20:42

Re: Heldere knipperlichten, ervaringen gevraagd

Bericht door mark m »

Op toyoshop.nl staat diverse varianten ;)
Corolla e10 ('97) 2.0 DGX Zwart --> R.I.P.

Corolla e11 ('99) G6r --> SOLD

Looking for more fun on less wheels --> Ducati 999S
Green Zing E10
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 1191
GeregistreerdCOLON Vr Aug 28, 2009 09:04

Re: Heldere knipperlichten, ervaringen gevraagd

Bericht door Green Zing E10 »

Aah dat ziet er netjes uit!


zijknippers wit/chroom: http://www.stylingheaven.com/contents/nl/d4194.html

Alleen het verschil tussen helder en wit is me niet helemaal duidelijk.
http://www.stylingheaven.com/contents/nl/d2651.html


Ik denk dat de witte het beste staan icm de koplampen en zijknippers..? Qua motief in het glas
Livin’ life in the fast lane
Movin’ at the speed of life and I can’t slow down
I don’t really know where I’m headed, just enjoyin’ the ride
Just gon’ roll ’til I drop and ride ’til I die
Joseppe
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8636
GeregistreerdCOLON Ma Mei 02, 2005 23:12

Re: Heldere knipperlichten, ervaringen gevraagd

Bericht door Joseppe »

er zijn originele van de e12 verkrijgbaar die toyoshop ook levert, daar zijn over algemeen de beste ervaringen mee. en deze passen problemloos op jouw e10 ;)
http://www.stipggz-arnhem.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
mark m
Ambassador member
Ambassador member
BerichtenCOLON 3756
GeregistreerdCOLON Do Mrt 29, 2007 20:42

Re: Heldere knipperlichten, ervaringen gevraagd

Bericht door mark m »

Corolla e10 ('97) 2.0 DGX Zwart --> R.I.P.

Corolla e11 ('99) G6r --> SOLD

Looking for more fun on less wheels --> Ducati 999S
Green Zing E10
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 1191
GeregistreerdCOLON Vr Aug 28, 2009 09:04

Re: Heldere knipperlichten, ervaringen gevraagd

Bericht door Green Zing E10 »

Ik denk dat ik die inderdaad icm. de witte knipperlichten in de bumper bestel, zodat alle lampen hetzelfde glas hebben :D

Dank u!
Livin’ life in the fast lane
Movin’ at the speed of life and I can’t slow down
I don’t really know where I’m headed, just enjoyin’ the ride
Just gon’ roll ’til I drop and ride ’til I die
Furr
Die-Hard
Die-Hard
BerichtenCOLON 6278
GeregistreerdCOLON Ma Mei 09, 2005 21:49

Re: Heldere knipperlichten, ervaringen gevraagd

Bericht door Furr »

Ik heb geen knipperlichten... telt dat ook :P ?
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?ui=409017" onclick="window.open(this.href);return false; NU GECONTROLEERDE GEBRUIKER
http://www.stateoftuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mostwantedtuningteam.com" onclick="window.open(this.href);return false; NEW SITE
Corolla,construction
Special member
Special member
BerichtenCOLON 603
GeregistreerdCOLON Ma Mei 11, 2009 18:38

Re: Heldere knipperlichten, ervaringen gevraagd

Bericht door Corolla,construction »

mark m schreefCOLONdeze schijnen ook goed te zijn:

http://www.stylingheaven.com/contents/nl/p10703.html

IK heb die ook , tog lekt er wel 1 ,,,,,
niet erg veel maar tog . orgineel van toyota lijkt mij beter ;)

gr hj
mijn topic: viewtopic.php?f=50&t=30652

toyota , ook zonder olie de beste !
BUTTON_POST_REPLY