En dan komt de vraag er nog bij of je hem financieel kan onderhouden
Leuk spul trouwens die minicoopers... Betere gooi en smijt werk
ModeratorCOLON Moderator

pech man, ik heb het als eerste gevraagdxaser schreefCOLONnee, ik zou hem niet verkopen bart! Maak niet dezelfde fout als ik, heb er nog steeds spijt van!
Maar moest je hem toch ooit verkopen, laat het mij als eerste weten

De corolla staat op dit moment in de garage. Ik zal dit weekend foto's nemen van de veerpootbrug.Josdebosduif schreefCOLONDag Bart,
Kan je eens een foto van die veerpootbrug maken? Ik zou er ook eentje willen steken, dan kan ik eens zien of er vergelijkbare veerpootbruggen zijn.

Jij hebt ook een 1.4 D4D he?Bart schreefCOLONDe corolla staat op dit moment in de garage. Ik zal dit weekend foto's nemen van de veerpootbrug.
Ik kan je wel al zeggen dat ik die gewoon bij autostyle besteld heb destijds ('t is de middelste van onderstaande afbeelding).

De ruimte was inderdaad erg (lees: heel erg) beperkt, maar ik heb uiteindelijk niks moeten aanpassen om de veerpootbrug te laten passen.Noedel schreefCOLONJij hebt ook een 1.4 D4D he?Bart schreefCOLONDe corolla staat op dit moment in de garage. Ik zal dit weekend foto's nemen van de veerpootbrug.
Ik kan je wel al zeggen dat ik die gewoon bij autostyle besteld heb destijds ('t is de middelste van onderstaande afbeelding).
Pastte die veerpootbrug van autostyle goed?
Want heb al enkele keren gelezen dat het bij een 1.4 D4D niet zo simpel was een goeie te vinden?
Grtz

Om eerlijk te zijn, die veerpootbrug steekt al zo lang dat ik nog niet meer precies weet hoe het was zonder...Josdebosduif schreefCOLONEn merk je een verschil met-zonder?

En zou ik mogen weten hoeveel die gekost heeft?Bart schreefCOLONDe ruimte was inderdaad erg (lees: heel erg) beperkt, maar ik heb uiteindelijk niks moeten aanpassen om de veerpootbrug te laten passen.

audio system does shake things up