Heey luitjes!
Was ff aan het zoeken op google toevallig zag ik een mooi plaatje van en achterlicht unit.
Dus doorgelinkt naar de site en zag dat de achterlichten er vrijwel goed uit zien maar die tekst staat me niet aan is het proberen waard?
FF Klikie doen
dan hoor ik wel of jullie het mij advizeren, want het kost ook wel vrij veel.
Groetjes Patrick
Achterlichten Rolla E10
ModeratorCOLON Moderator
-
Toyo_GTSI
- Junior member

- BerichtenCOLON 111
- GeregistreerdCOLON Vr Aug 03, 2007 18:20
Achterlichten Rolla E10
Eens een GTSI Altijd een GTSI
Today Tomorrow TOYOTA
Today Tomorrow TOYOTA
-
AudioSystemRolla
- President member

- BerichtenCOLON 1895
- GeregistreerdCOLON Ma Dec 25, 2006 09:25
Re: Achterlichten Rolla E10
lijken wel booster achterlichten
http://www.stylingheaven.com/contents/nl/d4195.html
geen foto wel een prijs
idioot veel geld voor een paar achterlichtjes
http://www.stylingheaven.com/contents/nl/d4195.html
geen foto wel een prijs
d(>_<)b
audio system does shake things up 
audio system does shake things up 