Mooi gepoetst
Wil ook wel weten met je hebt gebruikt voor dit resultaat
Die van mij heeft nogal wat strepen van de turtle wax (smorgens uit de zon gepoetst)
Groeten Bart
ModeratorCOLON Moderator

Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5

Dat ligt eraan wat je bedoelt met die strepen. Als dat enkel strepen van (opgedroogde) was zijn, dan kan dat wel, maar ik ben bang dat je wellicht 'swirls' bedoelt, die jij (en ik dus ook) op een zwarte auto erg goed ziet als gevolg van wasborstel/wasstraat/spons/zeem en andere verkeerde methodes om een auto schoon te krijgen. Die swirls (van die vage vegen in je lak) krijg je er alleen uit door te (laten) polijsten...bvo-nl90 schreefCOLONMaar nog een vraag.
Als ik heb nu nog een keer in de was zet (is 2 maanden geleden), kan ik dan de strepen van de was eruit poetsen?

Nou Leon, uiteindelijk had je toch gelijk, heb de goedkope ingeleverd en vervangen door de originele, afkomstig van de nieuwe RAV4. Staat eerlijk gezegd ook beter, zo'n dikker staafjeLeon schreefCOLONNeem dan idd een originele kortere, want met goedkopere korte antennes had ik echt een beroerde ontvangst in de E12.

nee het zijn niet die krassen die jij bedoelt (moest even googelen)GranTurismo schreefCOLON Dat ligt eraan wat je bedoelt met die strepen. Als dat enkel strepen van (opgedroogde) was zijn, dan kan dat wel, maar ik ben bang dat je wellicht 'swirls' bedoelt, die jij (en ik dus ook) op een zwarte auto erg goed ziet als gevolg van wasborstel/wasstraat/spons/zeem en andere verkeerde methodes om een auto schoon te krijgen. Die swirls (van die vage vegen in je lak) krijg je er alleen uit door te (laten) polijsten...

Ben ik zó extreem in jullie ogen?bvo-nl90 schreefCOLONZou hem verlagen
kijk maar naar de auto van Noedel (om een extreem voorbeeld te noemen)
de hele auto ziet er dan beter uit en zon uitlaat is aleen maar het geluid wat er bij komt

Nou, bij jouw auto hóórt gewoon laag aan de grondNoedel schreefCOLONBen ik zó extreem in jullie ogen?
Ik zou ook eerst verlagen, 45mm is een mooi begin
Succes ermee!Grtz

Ik zal m'n dealer eens raadplegen, ik neem toch aan dat die weten of dit mogelijk is.GranTurismo schreefCOLONTrouwens, kunnen de veren van een facelift T-Sport (-20mm) één op één worden geplaatst onder een normale 1.6 zoals die van mij???
Of moet je dan tevens diens schokdempers erbij nemen?

Ik heb een EPS vanaf de kat. Veel voelbaar vermogen win je niet, het is meer geluid, looks en duurzaamheid.GranTurismo schreefCOLON Heeft iemand ervaring met EPS Uitlaten in Hoogezand of PM Performance in Kampen? Een custom-made uitlaat vanaf de kat biedt natuurlijk nog wel wat extra's náást looks en geluid, al besef ik dat de winst waarschijnlijk minimaal zal zijn.

+ 1bvo-nl90 schreefCOLONDe links en rechts (nr 4) vind ik het mooiste
groeten

Bij mij heeft EPS die hapjes erin gemaakt en zijn echt keurig afgewerkt.Leon schreefCOLONNr 4, maar ik zou ze dan onder de bumper houden (of was dat je bedoeling ook?). Het is zonde om daar gaten voor in de bumper te zagen, om maar te zwijgen van het extra werk om de openingen een beetje netjes afgewerkt te krijgen.