lieve mensen,
ik ben bij het wegwerken van de aansluitkabels van mijn versterker op een probleempje gestuit,
ik kan geen weg vinden van de accu naar de binnenzijde van mijn E10.... heeft iemand een plaatje of een duidelijke beschrijving voor mij?
het gaat hier natuurlijk om de Pluskabel.
mvg ava
plus kabel plaatsen e10 voor facelift
ModeratorCOLON Moderator
-
ava-lanche
- Newbie

- BerichtenCOLON 5
- GeregistreerdCOLON Ma Aug 03, 2009 12:21
-
Joseppe
- Freak

- BerichtenCOLON 8636
- GeregistreerdCOLON Ma Mei 02, 2005 23:12
Re: plus kabel plaatsen e10 voor facelift
tegen het schutboard aan de bijrijderskant onder de motorkap zit een rond zwart rubber, dit kan je eruit wippen (met beleid) daarin voorzichtig een kruis snijden en hier de kabel doorsteken en door het onstane gat naar binnen stoppen. Dan dashboardkastje eruit halen, en dan zie je achter het witte nylon (rond) lucht/interieurfilter wat het ook is) vanzelf de kabel naar binnen steken. Deze doorvoeren netjes in de motorruimte wegwerken(incl. zekering vlak bij de accu) en dan op het laatst de rubbere dop weer erindrukken 
http://www.stipggz-arnhem.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
henri
- Newbie

- BerichtenCOLON 26
- GeregistreerdCOLON Zo Aug 08, 2010 21:52
Re: plus kabel plaatsen e10 voor facelift
Om niet het zoveelste topic aan te maken, stel ik hier mijn vraag even.
Zit er onder de hoofdremcilinder soms ook nog ergens een doorvoergat voor de pluskabel? Ik vind de doorvoer van de kabel door het 'airco-rubber' nl. niet de meest fraaie oplossing
Zit er onder de hoofdremcilinder soms ook nog ergens een doorvoergat voor de pluskabel? Ik vind de doorvoer van de kabel door het 'airco-rubber' nl. niet de meest fraaie oplossing
-
XeroX
- Special member

- BerichtenCOLON 675
- GeregistreerdCOLON Do Mrt 04, 2010 17:06
Re: plus kabel plaatsen e10 voor facelift
al je aan de rechtse zeide kijkt zit er ook een rubber waar de kabelboom naar binnen gaat. hier kan je hem ook naar binnen steken 
Groet,
Jos
It's better to drive a fast car real slow, then to drive a slow car real fast..
'96 E10 gtsi turquoise pearl
[17" OZ Ultraleggera] [8000k Xenon]
Foto's zie je Hier
Jos
It's better to drive a fast car real slow, then to drive a slow car real fast..
'96 E10 gtsi turquoise pearl
[17" OZ Ultraleggera] [8000k Xenon]
Foto's zie je Hier