Ik heb de zoekfunctie al gebruikt, maar kan geen goed antwoordt vinden.
Wie kan mij helpen.
Ik wil de standaard radio van de Verso vervangen door een ander exemplaar. Daarvoor heb ik een ander frame nodig, maar daar is wel aan te komen.
Maar hoe haal je de radio eruit?, wat moet ik allemaal losnemen, en hoe doe ik dat dan om de radio eruit te halen?
Standaard radio W53824 uitbouwen Verso 2007
ModeratorCOLON Moderator
-
dutchronnie
- Newbie

- BerichtenCOLON 8
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 27, 2010 18:16
-
VVTI-2007
- Special member

- BerichtenCOLON 825
- GeregistreerdCOLON Za Nov 06, 2004 17:01
Re: Standaard radio W53824 uitbouwen Verso 2007
Val op zich wel mee:dutchronnie schreefCOLONIk heb de zoekfunctie al gebruikt, maar kan geen goed antwoordt vinden.
Wie kan mij helpen.
Ik wil de standaard radio van de Verso vervangen door een ander exemplaar. Daarvoor heb ik een ander frame nodig, maar daar is wel aan te komen.
Maar hoe haal je de radio eruit?, wat moet ik allemaal losnemen, en hoe doe ik dat dan om de radio eruit te halen?
Bovenste klepje dashboard open zetten.
Dashboardastje er uit halen en van binnen uit klemmetje van aansteker losschroeven.
Daarna langwerpige paneeltje links en rechts van radio losklikken (er zijn mensen die dit doen zonder dashboardkastje te demonteren en aansteker los te draaien maar kans is groter op beschadigingen).
Paneeltje climat control losklikken.
Daarna kun je de radio losschroeven en er uit nemen.
IS300H, MR2 en Aygo
-
dutchronnie
- Newbie

- BerichtenCOLON 8
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 27, 2010 18:16
Re: Standaard radio W53824 uitbouwen Verso 2007
Ik had wel gedacht dat de paneeltjes losgeklikt moesten worden, maar waar doe je dat?
Ik wil de lipjes niet afbreken. Of is er speciaal gereedschap om dit eenvoudig te doen?
Ik weet overigens ook niet waar die lipjes zitten, misschien dat je ze kan zien zitten als je het bovenste kastje eruit haalt.
Ik wil de lipjes niet afbreken. Of is er speciaal gereedschap om dit eenvoudig te doen?
Ik weet overigens ook niet waar die lipjes zitten, misschien dat je ze kan zien zitten als je het bovenste kastje eruit haalt.
-
VVTI-2007
- Special member

- BerichtenCOLON 825
- GeregistreerdCOLON Za Nov 06, 2004 17:01
Re: Standaard radio W53824 uitbouwen Verso 2007
linkerpaneeltje waar startknop in zit is er zo uit te klikken, pak bv een aardappelschilmesje en stop dir tussen de rand. Dan voorzichtig naar omhoog duwen (paneeltje zit er als het ware ingedrukt). Daarna natuurlijk nog wel ff stekker van startknop loshalen.dutchronnie schreefCOLONIk had wel gedacht dat de paneeltjes losgeklikt moesten worden, maar waar doe je dat?
Ik wil de lipjes niet afbreken. Of is er speciaal gereedschap om dit eenvoudig te doen?
Ik weet overigens ook niet waar die lipjes zitten, misschien dat je ze kan zien zitten als je het bovenste kastje eruit haalt.
Bovenste kastje hoeft er niet uit!!!, dashboardkastje rechts is wel handig.
IS300H, MR2 en Aygo
-
dutchronnie
- Newbie

- BerichtenCOLON 8
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 27, 2010 18:16
Re: Standaard radio W53824 uitbouwen Verso 2007
Alles is gelukt, bedankt voor de uitleg.