Corolla E10 Speaker aansluitvraagjes
ModeratorCOLON Moderator
-
1nsan3
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 411
- GeregistreerdCOLON Zo Mrt 09, 2008 18:23
Corolla E10 Speaker aansluitvraagjes
Heej ik heb een 1.6 gtsi uit 1994, maar ik zat is te kijken. Ik heb helemaal geen kabels lopen naar mijn deurbakken noch mijn radio. Naar achter heb ik ook niks gevonden. Kan het zijn dat de oude eiigenaar letterlijk alles deruit getrokken heeft of dat deze standaart niet erin zijn gezet wat me zeer onwaarschinlijk lijkt???
-
Ninja
- Special member

- BerichtenCOLON 870
- GeregistreerdCOLON Di Aug 21, 2007 01:16
Re: Corolla E10 Speaker aansluitvraagjes
1nsan3 schreefCOLONHeej ik heb een 1.6 gtsi uit 1994, maar ik zat is te kijken. Ik heb helemaal geen kabels lopen naar mijn deurbakken noch mijn radio. Naar achter heb ik ook niks gevonden. Kan het zijn dat de oude eiigenaar letterlijk alles deruit getrokken heeft of dat deze standaart niet erin zijn gezet wat me zeer onwaarschinlijk lijkt???
daar horen standaard toch kabels te zitten.
voor weet ik 100% zeker maar achter weet ik het niet meer .
voor moeten er zelfs speakers in zitten .
is al een tijdje terug dat de GTSI weg is
Corolla E11 S Satin Black
Corolla E11 S Cool Water Blue
ZX6R Ninja
Corolla E11 S Cool Water Blue
ZX6R Ninja
-
Sgt_Lyna
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 2453
- GeregistreerdCOLON Di Sep 07, 2010 15:22
Re: Corolla E10 Speaker aansluitvraagjes
De kabels naar de speakers in de deur lopen door het rubber bij het scharnier. Je zou er even in kunnen knijpen om te voelen of er echt niks door loopt...
Voor de speakers naar de achterkant kun je even het klepje op de gordelaansluiting bij de achterband losschroeven (beide kanten 1 schroef losdraaien en dan voorzichtig lostrekken). Daar loopt als het goed is standaard een stukje kabelboom.
Zul je toch even zelf moeten proberen, mijn XLi uit '94 had het iig wel, lijkt me stug dat een GTSi het niet zou hebben.
Voor de speakers naar de achterkant kun je even het klepje op de gordelaansluiting bij de achterband losschroeven (beide kanten 1 schroef losdraaien en dan voorzichtig lostrekken). Daar loopt als het goed is standaard een stukje kabelboom.
Zul je toch even zelf moeten proberen, mijn XLi uit '94 had het iig wel, lijkt me stug dat een GTSi het niet zou hebben.
Ride: Toyota Corolla E10 1.6 GLTSJDMi+ > project
- Martijn
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 6637
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 17:06
Re: Corolla E10 Speaker aansluitvraagjes
Elke E10 is radiovoorbereid en heeft standaard 15 watt speakers voorin..
Naar achteren lopen ook speakerdraden, deze komen uit achter de bekleding naast je hoedenplank.
Zou wel erg zijn als de vorige eigenaar alles eruit geknipt heeft bij je..
Naar achteren lopen ook speakerdraden, deze komen uit achter de bekleding naast je hoedenplank.
Zou wel erg zijn als de vorige eigenaar alles eruit geknipt heeft bij je..

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!
˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
-
1nsan3
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 411
- GeregistreerdCOLON Zo Mrt 09, 2008 18:23
Re: Corolla E10 Speaker aansluitvraagjes
Voorin zit dus echt niks. Heel het deurpaneel weggehaald om te double checken, maar helaas.
Ik heb al kabels naar achteren getrokken, maar ik bedacht bij mezelf. Waar loopt dat stekkertje naartoe, want voor is er niet echt veel eruit gerukt of aangepast. Ik zal even een paar foto's schieten morgen
Ik heb al kabels naar achteren getrokken, maar ik bedacht bij mezelf. Waar loopt dat stekkertje naartoe, want voor is er niet echt veel eruit gerukt of aangepast. Ik zal even een paar foto's schieten morgen
-
Green Zing E10
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 1191
- GeregistreerdCOLON Vr Aug 28, 2009 09:04
Re: Corolla E10 Speaker aansluitvraagjes
Die kabels zitten helemaal verwerkt in de kabelboom, dus daar ga je niet veel van zien
Maar standaard kabeltjes stellen echt geen ruk voor, het is veel makkelijker om gewoon opnieuw een fatsoenlijk kabeltje door te trekken (1,5 of 2,5 mm^2 afhankelijk van wat je van plan bent) Die trek je gewoon door tot achter de radio en klaar is Kees!
Maar standaard kabeltjes stellen echt geen ruk voor, het is veel makkelijker om gewoon opnieuw een fatsoenlijk kabeltje door te trekken (1,5 of 2,5 mm^2 afhankelijk van wat je van plan bent) Die trek je gewoon door tot achter de radio en klaar is Kees!
Livin’ life in the fast lane
Movin’ at the speed of life and I can’t slow down
I don’t really know where I’m headed, just enjoyin’ the ride
Just gon’ roll ’til I drop and ride ’til I die
Movin’ at the speed of life and I can’t slow down
I don’t really know where I’m headed, just enjoyin’ the ride
Just gon’ roll ’til I drop and ride ’til I die